Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یک درصد از مردم جهان نینتندو وی‌یو دارند!

0

نینتندو با آماری که روز گذشته اعلام کرد، نشان داد که ظاهرا توانسته تکانی به وضعیت نه چندان راضی کننده‌ی فروش سخت‌افزارهای جدید خود بدهد. طبق اعلام این شرکت بزرگ ژاپنی، بازی Super Smash Bros. 3DS بیش از 3.22 میلیون نسخه فروش داشته است و این رقم باعث افزایش نسبی فروش کنسول دستی این شرکت نیز شده است.

3DS در مجموع 45.42 میلیون دستگاه و بیش از 186 میلیون بازی فروش داشته است. همچنین، نینتندو در شش ماه گذشته توانسته 1.12 میلیون دستگاه وی‌یو به فروش برساند که مجموع فروش این کنسول خانگی را به 7.29 میلیون دستگاه می‌رساند. بدین ترتیب می‌توان گفت که اگر هر کنسول را یک نفر خریده باشد، اکنون یک درصد از مردم جهان وی‌یو دارند!

nintendo_sales_Sept30_2014

روند فروش کنسول وی‌یو در سه‌ماهه‌ی اخیر به گفته‌ی نینتندو رو به رشد بوده است ولی این شرکت هنوز از این میزان فروش راضی نیست. نینتندو توانسته است در سه‌ماهه‌ی دوم سال مالی اخیر، 215 میلیون ین معادل 1.98 میلیون دلار سود کند که با توجه به ناراضی بودن این شرکت از میزان فروش محصولات اخیرش، تعجب برانگیز است.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.