Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پنج انیمه برتر تابستان ۲۰۱۴

0

حدود یک ماه از پایان انیمه‌های تابستانی می‌گذرد و در این مطلب 5 انیمه‌ی برتر را از نظر داستان، شخصیت و محبوبیت بررسی می‌کنیم. این تابستان شاهد شاهکارهایی در ژانرهای متفاوت بودیم و با این‌که بیشتر آن‌ها در تم اکشن بودند، برای افراد زیادی که طرفدار این نوع انیمه نیستند جالب بود.اگر هنوز تصمیم نگرفته‌اید که کدام انیمه را تماشا کنید این مطلب اطلاعات کافی در اختیار شما می‌گذارد.

این لیست بر اساس نظرسنجی سایت Kotaku.com مرتب شده پس ممکن است بعضی از انیمه‌ها میان آن‌ها نباشد مانند Gekkan Shoujo Nozaki-kun و انیمه‌ی خوب Barakamon.

Aldnoah.Zero-1

aldonah zero

تعداد قسمت‌های پخش شده: 12
ژانر: Mecha/Sci-Fi/Action
خلاصه داستان: در سال 1972 یک دروازه روی سطح ماه کشف می‌شود که سفر آدم را به مریخ ممکن می‌سازد. عده‌ی زیادی از آدم‌ها از این راه به مریخ مهاجرت می‌کنند و آنجا ماندگار می‌شوند. ولی بعد از گذشت مدتی جنگ بین دو کره شروع می‌شود و در پایان باعث نابود شدن ماه می‌شود. بعد از سال‌ها آتش بس، قتل شاهزاده‌ی مریخ باعث آغاز دوباره‌ی جنگ در زمین می‌شود و با وجود تکنولوژی فوق پیشرفته‌ی مریخی‌ها به نظر می‌آید زمینی‌ها هیچ شانسی برای پیروزی ندارند.
دلیل تماشا کردن: Aldnoah.Zero مانند بقیه انیمه‌های Mecha نیست و با این‌که بعضی از اتفاق‌ها قابل پیش بینی هستند اما همیشه در داستان هیجان است که شما را جذب می‌کند. یکی از قدرت‌های این انیمه پایان قوی است که برای سازنده Psycho-Passغیر از این هم انتظار نمی‌رفت.

Akame Ga Kill! (Akame Ga Kiru!)-2

Akame ga kill!

تعداد قسمت‌های پخش شده: 17 (در حال پخش)
ژانر: Action/Dark Fantasy
خلاصه داستان: تاتسومی برای نجات مردم روستای فقیرش راهی پایتخت می‌شود. ولی وقتی به پایتخت می‌رسد متوجه می‌شود که به دلیل نخست وزیری فاسد که امپراتور کودک را کنترل می‌کند فساد و تباهی پایتخت را فرا گرفته است. تاتسومی نزدیک است که قربانی این فساد شود که در همین زمان توسط یک گروه آدمکش به اسم هجوم شبانه (Night Raid) نجات پیدا می‌کند و متوجه هدف این گروه می‌شود که براندازی حکومت فاسد با قتل بی رحمانه‌ی افراد مسئول است.
دلیل تماشا کردن: اگر شما طرفدار خون و نبردهای تک به تک با سلاح‌های قوی (Teigu) هستید و کنجکاو نسبت به زنگی یک گروه قاتل که هدف سرکوب کردن امپراتوری را دارند، انیمه مناسبی را انتخاب کرده‌اید. شخصیت پردازی این داستان بیسار عالی است بخصوص اعضای هجوم شبانه (Night Raid) به شدت خوب پرداخت می‌شوند.

Zankyou No Terror-3

zankyo

تعداد قسمت‌های پخش شده:11
ژانر: Psychological/Thriller/Mystery
خلاصه داستان: یک حمله تروریستی توکیو را هدف قرار می‌دهد. تنها سرنخی که درباره تروریستها وجود دارد یک کلیپ اینترنتی است که باعث بدگمانی و هرج و مرج شده است. هیچکس نمی‌داند که مغزهای متفکر این حمله تروریستی دو پسر نوجوان به اسم‌های نه و دوازده هستند که طبق قاعده نباید زنده باشند و این دو با هم گروه اسفینکس را به وجود می‌آورند. این پسرها تصمیم دارند با نقشه‌ی خود دنیا را بیدار کنند. آن‌ها قبل از هر بمب‌گذاری یک معما به عنوان سرنخ از محل بمب می‌گذارند و پلیس با تمام نیروی خود سعی در حل کردن این معماها می کند.
دلیل تماشا کردن: Zankyou No Terror انیمه‌ای است پر از معما که بیننده را کاملا جذب خود می‌کند. از دلیل انجام کارهای تروریستی اسفینکس تا اقدامات متفاوت پلیس برای دستگیر کردن این گروه و رابطه‌ی بین نه و دوازده و لیسا.

Sword Art Online II-4

sword art

تعداد قسمت‌های پخش شده: 16(از 24)
ژانر: Action/Sci-Fi/Mystery/Adventure/Game
خلاصه داستان: بعد از نجات یافتن از بازی واقعی مجازی Sword Art Online (SAO) , Kirito سعی دارد به زندگی معمولی خود باز گردد که شایعه‌ای پخش می‌شود که در بازی Gun Gale Online (GGO) تفنگی به نام Death Gun وجود دارد که اگر به بازیکنی شلیک شد او در زندگی واقعی کشته می‌شود و Kirito استخدام می‌شود که در این قضیه پی گیری کند. بعد از ورود به بازی GGO وی با دختری به اسم Shinon آشنا می‌شود که تک تیرانداز است و از او درخواست کمک می‌کند تا مجرم را پیدا کند. درنهایت Kirito تصمیم می‌گیرد در تورنومنت اصلی بازی نفر اول شود تا هدف بازیکن ناشناس قرار گیرد.
دلیل تماشا کردن: همه‌ی ما آرزوی زندگی در دنیای مجازی یک بازی را داشته‌ایم اما Sword Art Online این آرزو را به حقیقت درمی‌آورد. دنبال کردن Kirito در دنیای مجازی و ناشناخته Gun Gale Online برای کشف حقیقت Death Gun جالب است.

Tokyo Ghoul (Toukyou Kushu)-5

Tokyo Ghoul

تعداد قسمت‌های پخش شده: 12
ژانر: Action/Mystery/Drama/Horror./Supernatural
خلاصه داستان: کانکی یک دانشجو معمولی است که با بهترین دوستش به بیرون می‌رود و درس می‌خواند اما پس از سانحه‌ای در یک ساختمان او زخمی شده و پس از چند روز شاهد تغییراتی در خود می‌شود: او دیگر نمی‌تواند غذای معمولی بخورد تنها غذای اشتها آور برای او گوشت انسان است.
دلیل تماشا کردن: Tokyo Ghoul یک دنیای تاریک و پیچیده را نشان می‌دهد که در آن انسان‌های آدمخوار (Ghoul) در کنار ما زندگی می‌کنند. به واسطه‌ی Kaneki ما یک دید وسیع‌تر نسبت به دنیای Ghoulها پیدا می‌کنیم و پی می‌بریم که Ghoulهایی هستند که سعی دارند زندگی معمولی انسان‌ها را داشته باشند اما از طرف جامعه طرد می‌شوند. همچنین شاهد نبرد درونی بین دورگه‌های Ghoul و دورگه‌ی انسان Kaneki خواهیم بود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.