Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشار بسته‌های الحاقی برای Call of Duty: Advanced Warfare

2

سری بازی‌های محبوب Call of Duty (به اختصار CoD) همواره پس از عرضه رسمی بازی با چندین بسته‌ی الحاقی توسط سازنده بازی تکمیل می‌شوند. نسخه‌ی جدید این سری بازی‌ها نیز از قاعده مستثنی نیست و سازندگان تائید کردند که پس از انتشار نسخه اصلی بازی Call of Duty: Advanced Warfare، چهار بسته‌ی الحاقی دیگر با نام‌های Havoc, Ascendance, Supremacy و Reckoning هر کدام با قیمت 15 دلار و با فواصل زمانی معین منتشر خواهند شد. البته می‌توان هر چهار بسته را به قیمت 50 دلار نیز پیش خرید کرد.

اکتیویژن هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با محتوای این بسته‌های الحاقی منتشر نکرده است و تنها چیزی که می‌دانیم این است که Havoc؛ اولین بسته الحاقی بازی؛ در دی ماه برای کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 منتشر خواهد شد. به این صورت و طبق رسم همیشگی، این بسته‌ی الحاقی بعد از یک ماه برای پلی استیشن 3 و رایانه‌های شخصی نیز منتشرمی‌شود.

بازی Call of Duty: Advanced Warfare اواسط آبان ماه برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، PS3 و PS4 منتشر خواهد شد.

 VG247

2 نظر برای این مطلب
  1. سینا می‌گوید

    عالییی فقط میخاستم بپرسم توشیرازکی میاد و حتما میاد ؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      بازی مدتیه که منتشر شده و قاعدتا باید بتونید از مغازه‌های بازی فروشی تو همه شهرها خریداری کنید. اگر نبود میتونید اینترنتی بخرید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.