Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با افزونه‌ی جدید The Evil Within این بازی را در حالت ۶۰ فریم بی‌دردسر اجرا کنید

0

هنگامی که خبر قفل بودن فریم ریت عنوان شیطان درون منتشر شد ، تا چند روز در شوک بودم! چرا باید کامپیوتر من (قصد خودنمایی ندارم!) که قدرت اجرای بازی‌ها با 60 فریم و حتی بیشتر را داراست، به خاطر سازندگان نتواند فریم ریت بالاتری داشته باشد؟ اگر این طور است، پس چرا این همه وقت گران بهای خودم را (وقت طلاست!) صرف مقایسه کارت گرافیک‌های مختلف کردم تا قوی‌ترین را انتخاب کنم؟ در صورتی که با کارت گرافیک قبلی خود نیز می‌توانستم به این فریم ریت برسم؟

البته اشکالی ندارد، چون شبکه استیم حامی ما پی‌سی گیمرها است و با آپدیت جدید خود این مشکل را برطرف کرده است. زنده‌بار والو!

تقریبا در اواسط ماه اکتبر، وقتی که کدهای کنسولی این عنوان منتشر شد، میخواستم در افق محو شوم. اما محدود کردن فریم ریت عوارض جانبی هم داشت که بدون ریسک هم نبود، بتسدا به بازیکنان هشدار داد که دستکاری در تنظیمات فریم ریت و لترباکسینگ بازی، می‌تواند کدهای بازی را دچار تناقض کند و بازی شما با مشکل روبرو شود، گرچه بالاخره راهی برای برطرف کردن این مشکل ارائه داد.

در آپدیتی که امروز منتشر شد، امکان لاک کردن فریم ریت برای 60 فریم نیز در تنظیمات بازی اضافه شد. همچنین می‌توانید از تنظیمات لترباکسینگ بازی نیز خلاص شوید. مهمتر از همه مشکلات بازی اعم از گلیچ‌های موجود نیز برطرف شد و بازی به روانی هرچه بیشتر اجرا می‌شود.

این آپدیت، مشکل اچیومنت‌های بازی هنگامی که دستورات فعال بود را نیز برطرف می‌کند. مشکل پنجره‌ای باز شدن بازی نیز برطرف شد و از مشکلات کوچک بازی نیز خبری نیست. گرچه این آپدیت‌ها آن‌طور که باید و شاید خوب به نظر نمی‌رسند، اما بازی کردن روی فریم ریت پایینتر بدون هیچ مشکل چیز خوبی است.

منبع pcgamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.