Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بتسدا رسما عرضه‌ی Prey 2 را لغو کرد

0

به گزارش پی‌سی‌گیمر، کسانی که همچنان منتظر عرضه‌ی ادامه‌ای برای بازی خوش‌ساخت استودیوی Human Head بودند و منتظر بودند تا روزی بالاخره تاریخ عرضه‌ی Prey 2 مشخص شود، باید با این بازی وداع کنند.

«پیتر هاینس» از مدیران بتسدا در گزارشی به سایت CNet گفت که از سال 2011 که این بازی برای اولین بار رونمایی شد، حتا یک مرتبه هم ساخت و توسعه‌ی آن به نقطه‌ای امیدوار کننده نرسیده است و آن‌ها مجبور شدند این تصمیم سخت را در مورد لغو کردن پروژه‌ی ساخت بازی عملی کنند. وی اضافه کرد:

“این بازی به استانداردهای کیفی ما نمی‌رسید و دیگر روند ساخت آن متوقف شده است.”

وداع با این بازی شاید کار چندان مشکلی هم برای طرفداران آن نباشد. چرا که در یکی دو سال اخیر، کمتر از آن شنیده بودیم و تقریبا از یادها رفته بود. بنابراین چندان خبر شوکه‌کننده‌ای هم نیست. با این‌که خیلی دوست داشتیم این بازی را روزی بازی کنیم.

البته خبر خوش این است که با وجود این‌که ساخت این بازی فعلا متوقف شده است، سازندگان از بسته شدن پرونده‌ی Prey به طور کلی، حرفی نمی‌زنند. به عقیده‌ی آن‌ها این سری بازی، برندی است که بتسدا همچنان دوست دارد کاری با آن بکند. هاینس ادامه می‌دهد: “فقط باید ببینیم آن ‘یک کار’ چیست!”

PC Gamer

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.