Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار بازی مستقل This War of Mine مشخص شد

تاریخ انتشار بازی مستقل This War of Mine برای پلتفرم‌های پی‌سی، اندروید و iOS اعلام شد.

این عنوان که در سبک «بقا» در حال ساخت است، داستان گروهی از مردم غیرنظامی را به تصویر می‌کشد. غیرنظامیانی که در میانه یک جنگ گرفتار شده‌اند و در تلاش هستند تا در برابر نیروهای دشمن مقاومت کنند و زنده بمانند. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های ذکر شده در تاریخ 23 آبان 1393 منتشر شود. بازی مستقل This War of Mine با قیمت 20 دلار و معادل 12.5 یورو در استیم به فروش خواهد‌ رسید. همچنین با پیش‌خرید این بازی ار سایت Games Republic از ده درصد تخفیف برخوردار خواهید شد.

شما می‌توانید بررسی این بازی زیبای ضدجنگ را در اینجا بخوانید. 

تریلری از این عنوان منتشر شده که با دیدن آن می‌توانید با برخی بخش‌های گیم‌پلی بازی آشنا شوید. تریلر را در ادامه تماشا می‌کنید:

 

 

بازی This War of Mine یک بازی در سبک بقا است که توسط استودیوی بازی‌سازی و ناشر لهستانی عرضه شد. این بازی را 11 Bit Studios برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله «اندروید» و کنسول پلی استیشن 5 عرضه کرده (در سال 2022) و جوایز زیادی را هم برنده شده است. در حالی که این بازی مستقل یک عنوان اکشن در نظر گرفته می‌شود، عناصر ضدجنگ روایی آن، گیم‌پلی را هم به چیزی شبیه به ضداکشن تبدیل کرده‌اند.

در این بازی، بازی‌کننده به جای حضور در نقش یک سرباز و درگیر جنگ شدن، در نقش یک بازمانده قرار می‌گیرد. هدف بازی نشان دادن چهره‌ی واقعی جنگ از زاویه‌ی دید یک فرد عادی، در دوران نبرد است. استودیوی 11 Bit مضمون این بازی را از نبردهای واقعی از جمله درگیری سارایه‌وو الهام گرفته است.

این بازی همچنین به فارسی ترجمه شده و نسخه‌ی فارسی رسمی آن نیز در مارکت‌های داخلی عرضه شده است.

این طور که به نظر می‌رسد با یک بازی مستقل بی‌نظیر دیگر طرف هستیم، نه؟ اگر به بازی‌های مستقل علاقه‌مند هستید ویدئوهای چک‌پوینت را از دست ندهید.

منبع eurogamer

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.