Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهیابی «نوید برهانی» به مرحله‌ی نهایی جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی

امروز ساعت 14:30 مسابقه‌ی فینال مسابقات جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی در فرانسه برگزار می‌شود و خوشحالیم که یک پای این فینال، «نوید برهانی» از ایران است. این بازیکن که با اقتدار توانست به مرحله‌ی نهایی صعود کند، قهرمان دور گذشته‌ی بازی‌ها را در مراحل قبلی پشت سرگذاشت و حالا شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

به گزارش صفحه‌ی اطلاع رسانی این مسابقات، نوید برهانی بعد از شکست دادن رقیب فرانسوی، «وینچ» در بازی پایانیِ دور یک چهارم نهایی، توانست در مرحله‌ی نیمه نهایی رقیب «بروسلجند» سوئدی شود. او توانست این بازیکن قدر را هم شکست داده و فینالیست مسابقات شود.

ESWC-navid-borhani-semi-finals

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، “نوید برهانی” نماینده کشورمان در رشته فیفا در گروه مدیوم قرار گرفته و با رقبایی از کشور فرانسه، رومانی، سوئد، هلند، پرتغال، ژاپن و آفریقای جنوبی هم‌گروه شده است.
این قهرمان ایرانی در بازی‌های الکترونیکی، 6 آبان برای حضور در مسابقات جهانی بازی‌های رایانه‌ای عازم فرانسه شده بود. برهانی به عنوان تنها نماینده ایران در این مسابقات حضور دارد و در رشته فیفا با سایر رقبای خود مسابقه می‌دهد.

 مسابقات جام‌جهانی ورزش‌های الکترونیک از سال 2003 برگزار شده و 2 میلیون نفر مخاطب دارد. این رویداد با حضور 200 هزار نفر به صورت زنده برگزار می‌شود و در مجموع تاکنون بیش از 20 میلیون دلار جایزه نقدی برای این مسابقات در نظر گرفته شده است.

با آرزوی قهرمانی نوید برهانی… اخبار بعدی را در این مورد، به اطلاعتان می‌رسانیم.

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.