Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دی سی از رویداد جدید خود رونمایی کرد!

کمپانی دی سی طی یک بیانیه اعلام کرد که در ماه آوریل تمامی عنواین ابرقهرمانی خود را متوقف خواهد کرد و یک رویداد نُه هفته‌ای به نام “همگرایی” را آغاز می‌کند.

همگرایی در روز اول آوریل و با شماره صفر آغاز و همراه با یک سری اصلی هشت قسمتی و چهل سری فرعی دو قسمتی که به بررسی ابرقهرمانان و شروران هشت دهه‌ی قبلی دنیای دی سی می‌پردازد به پایان می‌رسد.

در این داستان قرار است “برینیاک” قهرمانان و شروران زمان‌ها و دنیای‌های پایان یافته را در یک کهکشان و سیاره‌ای دیگر که زمان در آن مفهومی ندارد، جمع کرده و آن‌ها را برای یک آزمایش بزرگ آماده کند.

در این داستان قرار است یک ابر شرور جدید هم به دنیای دی سی اضافه شود. نام این شرور “تلوس” است و از ترکیب برینیاک و سیاره‌ی عجیب به دنیا آمده. در واقع این داستان قرار است پاسخی باشد به سوالاتی که پیرامون سری جدید دی سی یعنی New 52 به وجود آمده بود. قهرمانانی که در این سری وجود نداشته‌اند و داستان قدیمی که در گذشته‌ی ابرقهرمانان این دوره وجود نداشت.

نویسنده اصلی این رویداد  “جف کینگ” خواهد بود که اولین قلم خود را در نویسندگی کمیک انجام خواهد داد. هرچند که داستان‌های فرعی بسیاری از نویسندگان را نیز درگیر خواهد کرد اما عنوان اصلی به دست جف کینگ است تا تجربه‌ای جدید را فراهم آورد. گفته شده نویسنده‌ی داستان معروف “مرگ سوپرمن” یعنی “دن یورگنس” قرار است در شماره صفر با وی همکاری داشته باشد.

در هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا رویداد همگرایی دی سی خلق کننده‌ی حماسه‌ای دیگر در سری داستان‌های محبوب خود خواهد بود یا خیر!

comicbook.com

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.