Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سازنده‌ی Prey 2 به کار روی این عنوان کنسل‌شده خود افتخار می‌کند!

0

استودیوی Human Head که تا یک هفته پیش و قبل از لغو شدن پروژه‌ی ساخت Prey 2 با بتزدا روی این پروژه کار می‌کرد حالا برای اولین بار در این مورد سخن می‌گوید؛ “ما از کار کردن روی ساخت این بازی به خود افتخار می‌کنیم.”

Pete Hines مدیر بازاریابی استودیو در این مورد عقیده دارد:

“این بازی عنوانی بود که ما واقعا به موفقیت آن ایمان داشتیم اما هیچ وقت آن راه موفقیت در به پایان رساندن پروسه‌ی ساخت بازی را نمی‌دیدیم و به همین دلیل باعث شد انتشار بازی را لغو کنیم. “

از طرفی Tim Gerritsen مدیر دیگر بخش مارکتینگ Human Head از کار خود روی این بازی افتخار می‌کند و می‌گوید:

“با این که لغو شدن بازی ناراحت کننده است ولی ما هیچ وقت تجربه‌ی ساخت بازی را فراموش به شکلی که بتوان گفت از کار روی این بازی به خود افتخار می‌کنیم و حداقل این موضوع که بازی در E3 2011 توانست جایزه‌های بسیاری را از آن خود کند برای ما کفایت می‌کند.”

وی همچنین در پایان اضافه کرد:

“از کار با کارمندان مجرب Bethesda خوشحالیم و امیدواریم در هر برنامه‌ی دیگری که با این فرنچایز در آینده دارند موفق باشند.”

بتسدا هفته‌ی گذشته رسما اعلام کرد که ساخت بازی Prey 2 به دلیل نرسیدن به استانداردهای کیفی این شرکت، متوقف و عرضه‌ی آن منتفی شده است.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.