Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بیش از ۹.۵ میلیون کاربر ثبت شده برای بازی Destiny

0

عنوان سرنوشت، توانسته بیش از 9.5 میلیون کاربر داشته باشد. اکتیویژن در آخرین گزارش مالی خود این ارقام را منتشر کرد که یعنی این عنوان تواسنته حداقل 9.5 میلیون نسخه بفروشد.

تهیه کننده این عنوان گقت:

“بین این رقم و فروش این عنوان رابطه وجود دارد ولی رقم دقیقی نیست زیرا بسیاری از مردم دو یا چند پروفایل در این بازی دارند.”

همچنین اضافه کرد:

“تیم ما کار بر روی بسته‌های الحاقی برای این بازی‌، و ساخت بازی بعدی را نیز شروع کرده است.”

این طور که به نظر می‌رسد، مردم نیز بسیار مشتاق بازی کردن این عنوان هستند. زیرا هر بازیکن به طور متوسط روزی 3 ساعت مشغول بازی کردن این عنوان است.

اکتیویژن پیش از این گفته بود که این عنوان بزرگترین فرنچایز تاریخ بازی‌های کامپیوتری بوده است و توانسته جایی میان 10 لانچ برتر بازی‌ها برای خود دست و پا کند.

اکتیویژن اشاره کرد 3 ماه اخیر، پرسود ترین سه ماهه برای این شرکت، با فروش 753 میلیونی، بوده است که در مقایسه با سه ماهه سال قبل (که فروش 691 میلیونی داشته) پیشرفت بسیار بزرگی است.

این طور که به نظر می‌رسد؛ عنوان جدید ندای وظیفه بیشترین پیش فروش را در امسال داشته، اما هنوز تعداد پیش فروش‌های این عنوان اعلام نشده است.

eurogamer.net

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.