Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مارول در دادگاه گوگل را مجبور به افشای هویت شخص منتشرکننده تریلر ‘Avengers: Age of Ultron’ کرد

0

بعد از این که اولین تریلر از فیلم “انتقام جویان 2: عصر اولترون” منتشر شد کمپانی مارول سریعا نسخه رسمی آن را در سراسر اینترنت پخش کرد و دل هواداران را با این حرکت به دست آورد.

اما به نظر می‌رسد که این تمام ماجرا نبوده و در پنجشنبه مارول تقاضای یک دادگاه بر علیه گوگل کرده و هدف اصلی آن افشای هویت فردی است که تریلر را به صورت دزدی در سراسر دنیا پخش کرده است.

” جان گازله ” نام کاربری کسی است که نسخه اولیه از تریلر این فیلم را در گوگل درایو منتشر کرده بود. قاضی دادگاه از گوگل خواسته است تا با استفاده از آی‌پی‌ این فرد را شناسایی کند و اطلاعات و هویت او را به دادگاه اعلام کند. در تاریخ 18 نوامبر گوگل قرار است در دادگاه حاضر شده واطلاعات خواسته شده را ارائه بدهد.

این مسئله جنجال بسیار برپا کرده و همانطور که می‌دانید دزدی‌های اینترنتی از فیلم‌های معروف زیاد شده است. چندی پیش بود که نسخه لیک شده و کیفیت مطلوب فیلم “بی مصرف‌های 3” همزمان با اکران آن لیک شد و از فروش آن بسیار کاست و به نظر می‌رسد که مارول دوست ندارد بلاک باستری‌ترین فیلمش در فضای اینترنتی پخش شود و سودی برای او به همراه نداشته باشد!

The Verge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.