Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویدئو: آخرین تریلر از The Hobbit: The Battle of the Five Armies

0

همانطور که می‌دانید، هابیت نبرد پنج ارتش، آخرین عنوان ساخته شده توسط پیتر جکسون در دنیای تالکین است. پس از صرف 15 سال وقت و ساخت 5 فیلم در این رابطه، پیتر جکسون باید با این دنیا خداحافظی کند. ساخت عنوان سیلماریلیون نیز به علت اختلاف جکسون با خانه تالکین نیز امکان پذیر نمی‌باشد.

در رابطه با آخرین عنوان از این سری (یعنی همین هابیت عزیز!) همچنان اطلاعات زیادی منتشر نشده است. به غیر از یک تریلر ساده که در کامیک کان سن دیگو رونمایی شد. پیش از این هم پیتر جکسون گفته بود که یک تریلر درست و حسابی تا اکتبر رونمایی نمی‌شود زیرا تیمش سخت مشغول کارهای گرافیکی فیلم بوده‌اند. اکنون حدود 1 ماه تا انتشار فیلم باقی مانده است و یک تریلر جدید از این عنوان منتشر شده است که می‌توانید مشاهده کنید.

اگر شما هم یکی از دوستداران این عنوان هستید پیشنهاد می‌کنیم این تریلر را از دست ندهید. سوالی که مطرح میشود این است که آیا جکسون می‌تواند با استفاده از روش‌های خود و اضافه کردن مواد خودش به این عنوان، پایانی عالی بر 6 فیلم ساخته شده از سرزمین میانه به ما تحویل دهد یا نه، آیا می‌تواند سه‌گانه‌ی هابیت را مانند ارباب حلقه‌ها به طور حماسی به پایان برساند؟

برای پاسخ به این سوال‌ها باید یک ماه دیگر هم صبر کنیم.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.