Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Last Year می‌خواهد بازیِ جمعه سیزدهم باشد!

0

Last Year بازی جدیدی در سبک ترسناک است که ظاهرا قرار است روایتی از فیلم Friday the 13th باشد و در حالت کو-آپ پنج بازیکن در مقابل یک قاتل قرار می‌گیرند.

بازی حالت کو-آپ و همکاری چندنفره خواهد داشت و همواره فرمت 1 در برابر 5 را اجرا می‌کند. پنج نفر مکتشف در مقابل یک قاتل روانی که قرار است شبیه به Jason Voorhees از فیلم‌های Friday the 13th باشد.

در نقش قاتل بازیکن باید از شیوه‌ی مخفی‌کاری استفاده کرده و تک تک بازیکنان را از پای در بیاورد. هر چند که می‌تواند شکل‌های دیگری را نیز به خود بگیرد که همگی اقتباسی از فرهنگ پاپ هستند. پنج نفر مقابل نیز باید نهایت همکاری را با هم داشته باشند و در صورت خراب شدن موقعیت پا به فرار بگذارند.

بازی توسط طراح ارشد جیمز متیو به همراه چندی از همکارانش در حال ساخت است. قیمتی که این طراح برای ساخت بازی از کیک‌استارتر درخواست کرده 50هزار دلار کانادا است. بازی قرار است اواخر 2016 برای پی‌سی منتشر شود و آن زمان از ویژگی‌های لن، آنلاین و Oculus پشتیبانی خواهد کرد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.