Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تصاویر احتمالی Just Cause 3 به اینترنت راه پیدا کردند

0

چند وقتی گذشته که استدیو “Avalanche” در حال ساخت عنوان سند باکس خود، یعنی بازی ماجرایی “Just Cause 3” است. این بازی قرار است همانند نسخه‌های پیشین خود، توسط “Square Enix” منتشر شود. از زمان قطعی شدن خبر ساخت این بازی همواره شایعات مختلفی گریبان گیر این فرنچایز دوست داشتنی بود.

چند روز پیش تعدادی اسکرین شات از بازی بر روی اینترنت پخش شد. Xbox-Underground.com که مسئول انتشار این چهار عکس بود ادعا می‌کرد که اسکرین شات‌ها در طی پروسه‌ی عیب یابی بازی و از روی کنسول ایکس‌باکس وان گرفته شده‌اند. در عکس‌های به نمایش در آمده “ریکو رودریگز” شخصیت اصلی بازی را در حالات مختلف می‌بینیم. البته یکی از اسکرین‌شات ها بازی را از زاویه دید پرنده به نمایش می‌گذارد. اما تصویری که جنجال و سر و صدای بسیاری به پا کرد، تصویر منوی خرید اجناس داخل بازی بود. در این تصویر ما شاهد خرید اجناسی مانند اسلحه و خودرو هستیم، اما در قسمتی از منو عبارت “press Y to buy more”  به معنی “برای خرید بیشتر Y را فشار دهید” آتش بیار معرکه‌ی بزرگی شد. آیکون الماس در کنار این عبارت شایعات فراوانی را در ذهن مخاطبین جا انداخت که سومین عنوان بازی Just Cause به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود، اما تقریبا مشابه چیزی که در بازی Clash of Clans شاهدش هستیم، برای پیشرفت در بازی باید جداگانه و برای هر بخش هزینه بپردازیم.

یکی دیگر از مواردی که به قوت گرفتن این شایعه کمک کرد، شایعه‌ی کهنه تری در همین مورد بود. چندی پیش نیز چنین خبری به سایت‌های اینترنتی راه پیدا کرد با این مضمون که بازی بر روی رایانه‌های شخصی به صورت رایگان و دیجیتالی قابل دریافت خواهد بود اما برای برخی معاملات کوچک درون بازی نیاز به هزینه کردن (به صورت اختیاری) دارید. اما شایعه به سرعت از طرف Square Enix و Avalanche رد شد.

این بار نیز این شایعه به دو صورت رسمی و غیر رسمی رد شد! یکی از منابع موثق و مرتبط با پروژه که نمی‌خواست نامش فاش شود، تائید کرد که تصویر واقعی و از گیم پلی بازی است اما موضوع خرید الماس‌ها را به طور کامل رد کرد و گفت که این گزینه مربوط به یکی از مودهای بازی است.

از طرف دیگر رئیس استدیو Avalanche شایعات را تکذیب و هواداران را به آرامش دعوت کرد. او گفت خبری از این گونه معاملات در عنوان سند باکس این استدیو نخواهد بود.

از طرف دیگر کریستوفر سانبرگ، از تاسیس کنندگان و کارگردانان آثار استدیو، در توئیتر این شایعات را به کل تکذیب کرد و گفت برای گیمرها هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

پست توئیت وی با این مضمون بود:

من از همه‌ی کسانی که صبر می‌کنند سپاسگذارم. برای چند روز از آرامش حاصل شده لذت ببرید. چیزی برای نگرانی وجود ندارد. قول می‌دهم. 🙂

به هر حال همانطور که کریستوفر سانبرگ گفت، فعلا “تا چند روز” می‌توانیم آرام باشیم تا اینکه دوباره شاهد شایعات جدیدی در باره‌ی بازی “Just Cause 3” شویم.

eurogamer.net

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.