Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

قابلیت Share Play کنسول PS4 برای دو بازی Call of Duty: Advanced Warfare و Call of Duty: Ghosts مسدود است

0

یکی از ویژگی‌های جذاب بروزرسانی 2.0 کنسول PS4 قابلیت Share Play بوده که میزبان می‌تواند به دوستان PSN خود اجازه دهد بازی کردن وی را تماشا نمایند. البته مهمان تنها تا 60 دقیقه فرصت تماشا دارد اما می توان پس از پایان فرصت دوباره از اول شروع کرد. همچنین هردو مهمان و میزبان باید دارای اشتراک پلی استیشن پلاس باشند. سونی اخیرا گفته امیدوار است تمامی عناوین PS4 از این قابلیت پشتیبانی نمایند اما به نظر می رسد همه بازیها پشتیبانی نمی کنند. زیرا به تازگی اخباری منتشر شده که می گویند قابلیت Share Play برای دو بازی Call of Duty: Advanced Warfare و Call of Duty: Ghosts مسدود است. زمانی که بازیکنان به استفاده از این قابلیت در بازی Call of Duty: Advanced Warfare می پردازند با چنین پیامی رو به رو می گردند:

صفحه بازی میزبان نمایش داده نمی شود، زیرا نمایش صفحه بازی در حال حاضر برای قابلیت Share Play مسدود شده است. لطفا صبر کنید تا صفحه مسدود شده باز گردد.

همچنین در زمان استفاده این قابلیت در بازی  Call of Duty: Ghosts چنین پیامی نمایش داده می شود:

مشاهده صفحه بازی میزبان در حال حاضر به دلیل محدودیت های محتوایی در کشور یا منطقه شما امکان پذیر نیست. اگر میزبان بازی را شروع کند و شما توانایی مشاهده آن را داشتید، در این زمان است که می توانید در صفحه نمایش خود به تماشای آن بپردازید.

زمانی که سایت یوروگیمر از اکتیویژن علت مشکل را خواستار شد ، این شرکت پاسخ داد به دلیل جدید بودن ویژگی Share Play مهندسین ما فرصتی برای آزمایش آن نداشته اند. اکتیویژن گفته است:

ارائه یک تجربه بزرگ برای طرفداران ما در اولویت است. ما هم اکنون برروی انتشار Advanced Warfare تمرکز کردیم و آنچه که به نظر می رسد طرفداران ما از بزرگ بودن بازی اطمینان حاصل کردند. قابلیت Share Play یکی از ویژگی های جدیدی بوده که اخیرا با بروزرسانی 2.0 PS4 منتشر شد. مهندسین ما قبل از انتشار به آن دسترسی نداشتند. بنابراین ما فرصتی جهت این که آن را در تمام حالت های بازی ارزیابی کنیم نداشته ایم. البته ما ویژگی که شانسی برای آزمایش آن را نداشتیم نمی خواهیم. زمانی که این ویژگی را به طور کامل بررسی قرار دادیم آن وقت چگونگی پشتیبانی از آن را مشخص می کنیم و به جلو پیش می رویم.

علاوه بر این سونی نیز به یوروگیمر دراین رابطه بیانیه ای ارسال کرده و اعلام نمود:

قابلیت Share Play سیستمی در سطح آینده بوده و تنها با بروزرسانی 2.0 فعال می گردد و برای تمامی عناوین PS4 در دسترس است. با این حال غیرفعال کردن آن در اختیار سازندگان بوده تا اگر احساس می کنند مصرف کننده آنها بهترین تجربه را خواهد داشت از آن استفاده نمایند.

eurogamer.net

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.