Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

صدها ویژگی در سال اول به ایکس‌باکس وان افزوده شد

0

در اواخر این ماه ایکس‌باکس وان یکساله می شود و مایکروسافت به همین مناسبت لیستی از ویژگی‌های جدیدی که بیشترشان بر اساس بازخورد کاربران بوده و به کنسول نسل هشتم خود افزوده است منتشرخواهد کرد.

همانطور که در سایت Major Nelson مشاهده می‌شود، مایکروسافت ویژگی‌های بسیار زیادی از 22 نوامبر سال 2013 به ایکس‌باکس وان افزوده که تنها لیست محبوبترین ویژگی‌ها در این سایت قرار داده شده است. ویژگی‌هایی از جمله: پس‌زمینه‌های سفارشی، برنامه آچیومنت‌ها، دوستان جدید در هر بخش، خرید تلفن همراه، راه‌اندازی مجدد سیستم به آرامی‌، بوت شدن سیستم به تلویزیون و هزاران برنامه دیگر.

مایکروسافت همچنین بیان کرده که هنوز نوآوری مداوم برای ایکس‌باکس وان باقی مانده تا کاربران هر روز تجربه‌ی بهتری از این کنسول داشته باشند. ایکس‌باکس وان در 22 نوامبر سال 2013 در 11 کشور جهان به طور همزمان عرضه شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.