Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه بتای Halo 5: Guardians با کیفیت HD‌ و ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شود

0

نسخه آزمایشی بازی چندنفره Halo 5: Guardians طبق اعلام استودیو 343industries با کیفیت گرافیکی 720p یا همان اچ‌دی و با نرخ 60 فریم در ثانیه اجرا می‌گردد. البته مدیرعامل این استودیو طی گفتگویی با سایت یوروگیمر تاکید کرده این کیفیت گرافیکی نهایی بازی نخواهد بود.

Josh Holmes اعلام کرده است: برای نسخه بتا ما به سوی کیفیت اچ.دی و نرخ 60 فریم در ثانیه خواهیم رفت. این کیفیت قطعا کیفیت نهایی نخواهد بود. شما می‌توانید تصور کنید ما در ادامه روند ساخت بازی برروی کیفیت بصری بازی تمرکز خواهیم کرد.

وی همچنین با اعلام اینکه هدف آنها برای رزولوشن نهایی بازی کیفیت گرافیکی فول اچ.دی و نرخ 60 فریم در ثانیه است، خاطرنشان کرده که ما معماری موتورگرافیکی بازی را دوباره از پایه ساخته و بنابراین نرخ فریم ریت بازی در کل سیستم گیم پلی بازی 60 فریم در ثانیه خواهد بود.

نسخه بتای Halo 5: Guardians از بیست و هشتم آذر تا بیست و هشتم دی‌ماه تنها برای کسانی که عنوان Halo: The Master Chief Collection را برای ایکس‌باکس وان خود پیش‌خرید کرده‌اند در دسترس قرار خواهد گرفت.

vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.