Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

معرفی‌نامه: جنگ‌های مخفی مارول در ۲۰۱۵

0

همان‌طور که در مقاله‌ی مربوط به تیزرهای مارول نوشته شده بود، بهار و تابستان سال آینده مارول قرار است یک رویداد فوق العاده بزرگ را به نمایش بگذارد. “جنگ‌های مخفی” که در نمایشگاه کامیک کان نیویورک رونمایی شد در واقع یک داستان معروف در سال 1984 بود که به رشته‌ی تحریر در آمد.

اما نکته‌ای که در پس این رونمایی وجود دارد توجه زیادی را به خود جلب می‌کند! دنیاهای موازی که در واقع حقایق جدیدی از گذشته داستان‌های معروف در آن وجود دارد نوید یک داستان متفاوت را می‌دهد.

یادتان هست که در مقاله‌ی قبل تیزرهای مختلفی مورد بررسی قرار داده شد که اکثر آن‌ها مربوط به داستان‌های معروف مارول بود؟ حالا همگی این آرک‌ها و داستان‌ها در واقع زیر شاخه‌ای برای “جنگ‌های مخفی” است که در جای جای سرزمین “Battelworld”وجود دارد!

مارول با ارائه‌ی ویدیویی از این موضوع رونمایی کرد و نشان داد که برنامه‌ای گسترده برای جنگ‌های مخفی دارد. در واقع آن طور که به نظر می‌رسد بهار سال آینده همه چیز به پایان رسیده (اشاره‌ای به تیزری با همین نام) و پس از آن در تابستان قرار است داستان‌های معروف و متفاوت از دنیاهای موازی مورد نشر قرار بدهد. آن چنان که در تیزر دیده شد می‌توان گفت که تمامی اتفاقات زیر مجموعه‌ی جنگ‌های مخفی در واقع پایه ریزی برای ساخت battelworld را می‌دهد و مارول احتمالا با این داستان قرار است تمامی دنیای‌های موازی را از بین برده و یک جهان واحد خلق کند.

در داستان جنگ‌های مخفی سال 1984 “beyonder” با جمع آوری تمامی شرورها و قهرمانان در battelworld سرآغازگر آخرین مبارزه‌ی خیر و شر بود! احتمالا در این داستان هم این شخصیت یک نقش کلیدی دارد. جنگ‌های مخفی در ماه می سال 2015 به قلم “جاناتان هیکمن” و طراحی “ایساد ربیک” و همینطور طراحی کاور “الکس راس” منتشر خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.