Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

وقتی “بریکینگ بد” با دیزنی پیوند می‌خورد!

0

سریال معروف “بریکینگ بد” که در سال 2013 به پایان رسید ظاهرا حالا حالاها دست از سر طرفدارانش بر نمی‌دارد!

در سال 2013 که کمپانی دیزنی انیمیشن پرفروش “Frozen” را بر روی پرده‌های سینما آورد به موفقیت‌های زیادی دست یافت. یکی از همین نکاتی که باعث موفقیت آن شد بخش موزیکال این انیمیشن بود.

به تازگی و به همکاری عده‌ای از طرفداران سریال بریکینگ بد آن‌ها یک انیمیشن کوتاه موزیکال از روی این انیمیشن معروف ساخته‌اند که اشاره‌ای به یکی از ترانه‌های این فیلم محبوب دیزنی دارد. نام این ترانه که “تو می‌خواهی یک آدم برفی بسازی؟” بود حالا به “تو می‌خواهی که یک آزمایشگاه متافتامین بسازی؟” تغییر کرده است در یک کانال یوتیوب به نام Animeme قرار گرفته و بازدید زیادی را داشته است. در این ترانه‌ی خنده‌دار “والتر وایت” در واقع در نقش کاراکتر اصلی انیمیشن Frozen یعنی “السا” قرار دارد که شروع به خواندن ترانه می‌کند و در ادامه‌ی آن “جسی پینکمن” هم به او اضافه شده و شعر را کامل می‌کند (همانند انیمیشن!).

شما می‌توانید از طریق این لینک این ترانه‌ی خنده دار ببینید، اما هشدار می‌دهم که اگر سریال را ندیده‌اید یا تمام نکرده‌اید مراقب باشید، چون ممکن است برخی از نکات مهم سریال لو بروند. همچنین، حین دیدن سعی کنید ترانه اصلی را نیز به یاد داشته باشید!

Los Angeles Times

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.