Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین تریلر بازی ویدئویی Game of Thrones استودیو Telltale

0

بازی ویدئویی استودیوی تل‌تیل، از سریال موفق «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) برای اولین بار به نمایش در آمد.

خالقین بازی محبوب و موفق «مردگان متحرک» (The Walking Dead) امروز اولین تریلر از بازی جدیدشان را منتشر کردند. این بازی که به اندازه‌ی قابل توجهی به بازی‌های پیشین این استودیو شباهت دارد، بیش از هر چیز به سریال شبکه‌ی HBO که خود اقتباسی زنده از مجموعه کتابی به همین نام است وفادار بوده و به نظر می‌رسد، سبک خاص گرافیکی بازی‌های این استودیو به خوبی جوابگوی نیازهای محیط و فضای فانتزی Game of Thrones بوده است.

این بازی سریالی که شش قسمت خواهد بود، به زودی منتشر می‌شود. داستان خانواده‌ی فارستر، از شمال که به استارک‌ها وفادار هستند در این داستان از نمایی نزدیک‌تر برای ما روایت می‌شود. وقایع بازی بین پایان فصل سوم و شروع فصل پنجم سریال رخ می‌دهند.

همان‌طور که می‌دانید، در این بازی تل‌تیل به شما اجازه‌ی کنترل 5 شخصیت متفاوت را می‌دهد. به مانند دیگر بازی‌های این استودیو، انتخاب‌هایی که در مسیر بازی انجام می‌دهید بر وقایع بعدی تاثیر می‌گذارند و المان‌های نقش‌آفرینی در این بازی هم حاضر هستند. در این بازی البته، زمانی که شما با هر یک از شخصیت‌های قابل بازی به انجام آن می‌نشینید، انتخاب‌های شما می‌تواند بر سرنوشت هر کدام از 4 شخصیت دیگر تاثیر گذار واقع شود. به گزارش The Verge یکی از شخصیت‌های قابل کنترل شما در این بازی، Royland Degore خواهد بود.

علاوه بر خانواده‌ی فارستر، در بازی شخصیت‌های آشنای دیگری را نیز ملاقات می‌کنیم. به عنوان مثال، کرسی لنیستر و مارگری تیرل، در این بازی حضور دارند. همچنین، شخصیت محبوب و تاثیرگذار Tyrion Lannister نیز در این بازی حضور خواهد داشت، و علاوه بر این‌که همان‌طور که در تریلر مشاهده خواهید کرد، چهره‌ی بازیگر اصلی نقش را دارد، توسط خود Peter Dinklage نیز صداگذاری شده است.

اولین قسمت از بازی، Iron From Ice نام دارد و هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی آن مشخص نیست. اما مشخص شده است که بازی برای اغلب پلتفرم‌ها از جمله، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، و iOS عرضه می‌شود.

theverge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.