Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

این‌ها بهترین سیبیلوهای دنیای بازی‌ها هستند!

0

سیبیل، همیشه جزو علایق شخصی من بوده و هست. نمی‌دانم شما چطور به آن نگاه می‌کنید اما از نظر من سیبیل مهم‌ترین جزء شخصیت‌پردازی یک مرد است. اسمش را هر چه می‌خواهید بگذارید، اما با سیبیل نمی‌شود شوخی کرد. یادمان نرود که روزی یک تار آن به مثابه‌ی حرمت و آبروی یک فرد تلقی می‌شد و اکنون می‌خواهیم کارکترهایی از دنیای بازی‌های رایانه‌ای را معرفی کنیم (البته احتمالا بسیاری از آن‌ها را می‌شناسید) که دارای سیبیل‌های جذاب و متعاقبا مشخص‌کننده‌ای هستند. گاهی طراحان برای نشان دادن خصوصیات مشخصی در یک کارکتر از سیبیل استفاده می‌کنند و گاهی هم این کار صرفا برای خنده و جذاب‌تر کردن چهره است.

Dorian – Dragon Age: Inquisition

سیبیل دوریان که احتمالا تازه واردترین شخصیت سیبیلوی دنیای بازی‌ها است، کاملا شخصیت او را بازتاب می‌دهد. یک سیبیل کلاسیک، آراسته و کامل کننده برای چهره‌ی او، که فقط شاید کمی لبه‌های آن بیش از حد پیچ خورده باشند!

Dorian-gallery-04-720x405

Moustache Pig – Angry Birds

بدون هیچ دلیل خاصی، خوک سیبیلو در بازی پرندگان خشمگین، همیشه بالاتر از همه‌ی دیگر خوک‌ها درست یک طبقه پایین‌تر از خود شاه می‌نشیند. فکر می‌کنم این دقیقا به خاطر اهمیت سیبیل است.

1235230_1371797601195_full-720x720

Sander Cohen – Bioshock

با این‌که بی‌نهایت استثنا می‌شود برای آن پیدا کرد، اما این یک قانون کلی است که هر چه سیبیل نازک‌تر باشد، شخصیت شیطانی‌تر است!

Sander-Cohen-646x325

P.B. Winterbottom – The Misadventures of P.B. Winterbottom

درست است که بسیاری از گیمرها برای معماها و فیلم‌های صامت به این بازی روی آوردند، اما این سیبیل بود که توانست آن‌ها را پابند آن کند!

digital_winterbottom1

The King of All Cosmos – Katamari Damacy

بیایید واقع بین باشیم. این بازی خیلی حرف دارد. یکی از آن‌ها مثلا همان اسمش. اما سیبیل را دست کم نگیرید. یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار بازی است.

tumblr_lsrot5PxaF1qdw0eu

Solid Snake – Metal Gear Solid 4

پارادوکس سیبیل!

32524834-720x405

Dr. Robotnik – Sonic the Hedgehog

صحبت اگر از حجم تارهای سیبیل باشد، با شکوه‌ترین آن‌ها از آن دکتر روبوتنیک بد منِ معروف سونیک است.

Dr._Eggman_Sonic_X

Dr. Wily – Mega Man

نمی‌توانیم از دست دکتر ویلی دیگر عصبانی باشیم، او یک سیبیل فوق‌العاده دارد. اگر چه شاید به وقوع آخرالزمان رباتی کمک کرده باشد، سیبیل را نمی‌شود نادیده گرفت.

199n9wj9c62l1jpg

Master Onion – PaRappa the Rapper

اگر بخواهیم مته به خشخاش بگذاریم و دقتمان را بالا ببریم، باید گفت که سیبیل مستر پیاز در واقع دو تا ابروی نفرت‌انگیز هستند؟

Master-Onion-mustache-720x407

Peppy Hare – Star Fox

خیر اصلا هم شوخی نیست. باور کنید که یک جای این دنیا افرادی زندگی می‌کنند که بحث امروزشان این بود که آیا این آقا حساب می‌شود یا نه، چون در واقع یک سیبیل باید مو باشد نه پشم، هان؟

peppy

Sgt. Johnson – Halo

سیبیل جانسون هر بار که یک هیلو دوباره عرضه می‌شود بهتر و بهتر می‌شود.

H2A_SgtJohnson_Profile-1

Mike Haggar – Final Fight

این سیبیل را نگاه کنید. خیلی زیباست مگر نه؟ اما اهمیت دیگری هم دارد. چون این کارکتر پیراهن به تن نمی‌کند، زحمت این‌که به ما بفهماند مرد است، واقعا بر دوش سیبیل بیچاره است نه؟

5892-468x-mike_haggar

Bald Bull – Punch-Out!!

ایشان به معنای واقعی کلمه زشت‌ترین مردِ دنیای بازی‌ها است و در آن شکی نیست، اما سیبیلش…!

download-2

Captain Price – Call of Duty

البته که می‌دانید کاپیتان پرایس گاهی اوقات با ریش و سیبیل ظاهر می‌شود، اما بیایید واقع‌بین باشیم، پرایس سیبیلو چیز دیگری است!

CallOfDuty-ModernWarfare-CaptainPrice

این بود لیستی کامل از شخصیت‌های مهم سیبیل‌دار در دنیای بازی. آن‌هایی که به یاد هر گیمری می‌مانند و تاثیر سیبیلشان، اگر هنوز نه، به هر حال روزی مشخص می‌شود. البته می‌دانم الان دارید به چه چیزی فکر می‌کنید. ولی باور کنید که مثل یک لوله‌کش به عمق تاریخ بازی‌های رایانه‌ای حمله کرده بودیم و اینقدر پایین و بالا کردیم تا این لیست کامل جمع‌آوری شود. خب مسلما می‌شود شخصیت‌های دیگری را هم در لیست جا داد، اما آن‌چیز که عیان است، چه حاجت به بیان است؟

IGN

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.