Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حضور دو بازیگر معروف در “کوآنتوم بریک” انحصاری ایکس باکس وان

0

“کوآنتوم بریک” جدیدترین اثر استودیوی معروف “رمدی” که در انحصار کنسول نسل هشتمی مایکروسافت ایکس‌باکس وان است، با یک سورپرایز طرفداران خود را غافلگیر کرد!

شرکت رمدی امروز در حساب توئیتر خود اعلام کرد که دو تن از بازیگران معروف هالیوودی در این سری حضور داشته و همین‌طور عکسی از “موشن کپچرینگ” آن‌ها به نمایش گذاشت.

این دو بازیگر کسی نبودند جز “دومینیک مو نِگان” و “شاون اُشمور”. مونگان که با بازی در نقش “چارلی” در سریال معروف “گمشدگان” (Lost) حضور بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته، در کنار اَشموری ایستاده است که سابقه‌ی حضور در 4 نسخه از سری فیلم‌های “مردان ایکس” در نقش “بابی دریک” ملقب به مرد یخی را داراست که به عمده دلیل شهرت او تبدیل شده است.

quant-break-actors

استودیوی رمدی ظاهرا از تکنیک معروف خود استفاده کرده است. آن‌ها اولین بار برای شماره‌ی اول بازی مکس پین از چهره نویسنده‌ی اصلی بازی یعنی “سم لیک” موشن کپچر کردند و با همین کار رفته رفته و برای اکثر شخصیت‌های بازی‌های خود بازیگران زبده و کاربلدی را استخدام نموده است و باید دید که آیا این دو بازیگر می‌توانند نقش ماندگاری خاطر بازی کنندگان ایجاد کنند یا خیر!

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.