Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

The Crew تا قبل از تاریخ رسمی انتشار به منتقدین تحویل داده نخواهد شد

0

یوبی‌سافت اعتقاد دارد که چون بازی رانندگی این شرکت یعنی The Crew یک بازی آنلاین کلان (MMO) است، منتقدان نباید پیش از عرضه‌ی بازی آن را نقد کنند. به همین دلیل این شرکت نسخه‌های این بازی را پیش از موعد انتشار برای سایت‌ها و مجلات نمی‌فرستد.

“بسیاری از شما که مشتاق شنیدن نظرات کارشناسانه و دیدگاه‌های حرفه‌ای در مورد بازی‌ها هستید، حتما می‌خواهید که بدانید نظر آن‌ها بعد از این‌که با دقت جاده‌های بی‌شمار The Crew را بالا و پایین کردند و ساعات زیادی را در آن گذراندند، در مورد بازی چیست.” یوبی‌سافت در بلاگ رسمی خود نوشت.

در ادامه آمده است:

“The Crew از ابتدا برای تبدیل شدن به یک محیط بازی زنده و پوپا با حضور تعداد زیادی بازی‌کننده‌ی فعالی ساخته شده و فقط در صورتی می‌توانید به کلیت بازی دسترسی داشته باشید که این بازیکنان در آن حضور داشته باشند. این یعنی باید هزاران و هزاران بازی‌کننده در بازی حاضر باشند تا ارزش آن را درک کنید و این هرگز با زمانی که فقط چند نفر از تیم سازنده با خبرنگاران و منتقدین مختلف در این دنیای بزرگ به بازی می‌نشینند محقق نمی‌شود.”

بدین‌ترتیب سایت‌ها و مجلات مرتبط با گیم نسخه‌های این بازی را در روز انتشار و همزمان با بقیه دریافت می‌کنند.

“هیچ محدودیتی برای خبرنگاران و منتقدین بعد از عرضه‌ی بازی وجود ندارد.”

این ناشر بزرگ عقیده دارد که طبیعت این بازی ایجاب می‌کند که نقدهای روز نخست بازی نتوانند روشنگر واقع شده و قضاوت درستی در مورد بازی به دست دهند. اگرچه این اتفاق برای بازی‌های معمولی رخ می‌دهد.

“با این‌که ما انتظار داریم که در روز اول انتشار بازی تعداد زیادی نقد از آن منتشر شود، اما این نقدها نمی‌توانند در مورد بازی به قضاوت درستی برسند، چرا‌که احتمالا بر اساس پیش‌نمایش‌ها و اطلاعاتی هستند که قبلا در اختیار خبرگزاری‌ها گذاشته بودیم و یا بر اساس تجربه‌ی نسخه‌های آزمایشی بازی نوشته می‌شوند. ما مخلصانه امیدواریم که همه روی بازی وقت بگذارند و بعد از این‌که از شمال تا جنوب نقشه را رانندگی کرده و همه‌ی امکانات بازی را امتحان کردند، در مورد آن اظهار نظر کنند.”

انتشار نقد برای بازی‌های MMO چندان رواج ندارند. بنابراین یوبی‌سافت اینجا کار خیلی عجیبی نمی‌کند. اما چرا اصلا به انتشار چنین بیانیه‌ای نیاز است؟ جواب را از کنسول‌بازهایی بپرسید که یاد گرفته‌اند هر بازی را روز اول و از روی نمره‌ی سایت‌ها بخرند و نمی‌دانند MMO چیست!

The Crew سه شنبه 11 آذر برای پلیِ‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و ایکس‌باکس 360 عرضه می‌شود.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.