Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مارول از نقشه‌ی “بتل ورلد” رونمایی کرد

0

همان طور که در اخبار قبل به مهمترین رویداد مارول یعنی “جنگ‌های مخفی” اشاره شد، قرار بود بر طبق سنت قدیمی آن جهانی موازی با نام battelworld وجود داشته باشد و حتی در تیزری که چندی پیش منتشر شد قسمتی از آن را مشاهده کردیم. حال مارول به طور کامل از این دنیا رونمایی کرده و قسمت‌هایی که داستان‌های اصلی آن را در بر می‌گیرد در آن مشخص شده.

همان‌طور که می‌بینید بخش اعظمی را دنیای اصلی مارول یعنی “زمین 616” و دنیای “آلتیمیت” یعنی “زمین 1610” از شهر منهتن تشکیل شده است. با توجه به تقسیمات فوق انتظار می‌رود که پیکره‌ی اصلی داستان پیش رو مبارزه‌ی تمامی قهرمانان و ابرقهرمانان این دنیا باشد. با توجه به راهنمایی‌ها و توضیحات نقشه می‌توان فهمید که بخش کثیری را شخصیت‌ها و داستان‌هایی تشکیل می‌دهند که آشنایی ابتدایی میان مخاطبان با آن‌ها در میان است.

اگر با برخی از داستان‌های آن آشنایی ندارید به این لینک مراجعه کنید و یا اگر اطلاعات اولیه جنگ‌های مخفی را می‌خواهید به این لینک مراجعه کنید.

جنگ‌های مخفی در ماه می 2015 به رشته‌ی تحریر در خواهد آمد.

comicbook.com

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.