Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ثبت رکورد گینس توسط کلکسیونر اماراتی – نگهداری ۸۰۰۰ بازی نینتندو!

0

یک طرفدار پر و پا قرص «نینتندو» اهل امارات متحده عربی بابت کلکسیون بازی‌های کلاسیک و یادگاری‌هایش رکورد گینس را از آن خود کرد.

احمد ابن فهد 33 ساله توانسته است بیش از 8000 بازی، کنسول و لوازم جانبی نینتندو در اوقات فراغتش جمع آوری کند. امروز او برای نیروی پلیس دوبی کار می‌کند.

رکورد رسمی که او شکسته است برای‌ «متعلقات سیستم سرگرمی نینتندو» ثبت شده است اما مجموعه‌ی بازی‌هایش خیلی بیشتر از این‌ها را شامل می‌شود.

فهد تخمین می‌زند که در طول سالها بیش از 1.5 میلیون دِرهَم (260 هزار یورو) خرج مجموعه‌ی نینتندوی خود کرده است و سفرهایی به ژاپن، آلمان و سنگاپور نیز به قصد خرید انجام داده است.

او می‌گوید:

“این سرگرمی گران قیمتی است. اما من با ثبت این رکورد می‌خواستم به جهانیان نشان بدهم عرب‌ها فقط به ماشین‌های پر سرعت و چیزهای براق علاقه ندارند.”

فهد کلکسیون خود را در اتاقی از خانه‌اش که همه چیز حتی دکوراسیونش مختص سرگرمی نینتندو است به نمایش می‌گذارد.

اینجاست که او با ارزش‌ترین دارایی‌های نینتندویی‌اش را نگهداری می‌کند. به عنوان مثال یک واحد کمیاب نمایش «دمو نینتندو ام-8»، که در دهه‌ی 1980 مغازه‌های ژاپنی برای اجرای دموهای بازی‌های «فَمیکام» از آن استفاده می‌کردند.

“من اولین بار یک بازی را در خانه‌ی عمویم دیدم و چند بار از والدینم درخواست کردم یکی برای من بخرند. تقریباً یک سال بعد بود که یک کنسول به من هدیه داده شد.”

از آن روز به بعد فهد همه بازی‌هایی که به دستش رسیده است را نگهداری کرده که در طول بیست سال به کلکسیون عظیم امروزی‌اش تبدیل شده‌اند.

“من از هر بازی حداقل دوتا می‌خرم. یکی را استفاده می‌کنم و دیگری را نگهداری. این سرگرمی گران قیمتی است اما من به کامل کردن کلکسیونم ادامه خواهم داد.”

eurogamer.net

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.