Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۲K از استودیو جدید خود رونمایی کرد

0

Take – Two اعلام کرده است، شرکت 2k استودیوی جدیدی در سانفرانسیسکو با نام Hanger 13 تاسیس کرده است.

این استودیو توسط «هادن بلک‌من» که پیش از این تهیه کننده عناوین جنگ ستارگان در استودیو لوکاس آرتز بوده است، اداره می‌شود و در حال کار بر روی یک بازی نسل بعدی است.

بلک‌من پیش از ملحق شدن به این استودیو بر روی پروژه‌های زیادی از سری جنگ ستارگان کار کرده است ما دلیل محبوبیت وی، نوشتن داستان «جنگ ستارگان: راه ممکن» بوده است. گرچه نقش بسیار مهمی نیز در تهیه «جنگ ستارگان: کهکشان‌ها» داشته است.

خارج از مبحث بازی، بلک‌من بیشتر به عنوان یک کامیک‌نویس شناخته می‌شود. کسی که کامیک معروف “Batwoman Run” را نوشته و در حال حاضر مشغول به نوشتن کامیک “Elektra” برای مارول است. این طور که به نظر می‌آید مشغله بسیار زیادی دارد!

وی در این باره می‌گوید:

“در استودیو Hangar 13 شعار اصلی ما این است که هر بازیباز باید تجربه منحصر به فردی از داستان بازی داشته باشد. هدف ما خلق یک بازی نسل بعدی است که به بازیبازان اجازه می‌دهد تا هر کس بنابر سلیقه شخصی خود چیزهای متفاوتی را در بازی تجربه کند و رکن‌های مهمتر بازی، مانند داستان و گیم‌پلی را تغییر دهد. برای دست یافتن به این هدف، ما درحال ساخت یک تکنولوژی انحصاری هستیم که مملو است از انتخاب‌های متعدد و چالش انگیز”.

گفتنی است Take-Two از غول‌های صنعت بازیسازی به شمار می‌رود و از جمله شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آن می‌توان به 2K و راکستار اشاره کرد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.