Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عنوان جدیدی از «گودزیلا» برای پلی‌استیشن ۳ و ۴ منتشر می‌شود

0

در مراسم The Game Awards شرکت «نامکو بندای» از عنوان جدید «گودزیلا» رونمایی کرد که در تابستان 2015 برای پلی استیشن 3 و4 در کشورهای غربی منتشر می‌شود.

راه خود را از میان 20 مرحله مرگبار و پر از آشوب پیدا کنید وطعم مراحل مختلفی مانند بخش داستانی، دایوراما، و پادشاه هیولاها را بچشید.

این‌طور که مشخص شده، در هر مرحله می‌توانید با جمع کردن انرژی G گودزیلای خود را پیشرفت بدهید و قدش را تا 100 متر هم برسانید! همچنین با افزایش سایز گودزیلای شما قدرت تهاجمی و دفاعی آن نیز افزایش می‌یابد.

هنوز مشخص نشده است که این بازی گودزیلا همان بازی است که این ماه در ژاپن منتشر می‌شود؟ اما احتمالش زیاد است. این عنوان جدید گودزیلا که در ژاپن و برای دستگاه پلی‌استیشن 3 منتشر شده، بر اساس فیلم‌های قدیمی ژاپنی الاصل گودزیلا ساخته شده است، نه از روی گودزیلاهای جدید مارمولک آمریکایی!

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.