Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عنوان Shovel Knight بیش از ۳۰۰ هزار نسخه فروش داشته است

0

عنوان جذاب “Shovel Knight“ بیش از 300 هزار نسخه فروش داشته است. سازنده این عنوان ” Yacht Club Games ” توضیح می‌دهد.

این فروش نتیجه کاری بسیار عالی برای اعضای این شرکت است زیرا ساخت این بازی بیش از یک سال و اندی به طول انجامیده بود. رسیدن به این مقدار فروش برای سازندگان بازی که پروژه‌ی خود را از کیک استارتر شروع کرده بودند، باورنرکردنی بود. آن‌ها فروش عنوان خود را 75 هزار دلار پیش بینی کرده بودند.

این عنوان در ماه ژوئن برای دستگاه‌های PC ، 3DS و Wii U منتشر شد. اما بازی‌کنندگان اروپایی و استرالیایی که قصد تجربه این عنوان را بر روی دستگاه‌های نینتندو داشتند ، تا یک ماه پیش قادر به انجام این بازی نبوده‌اند.

از لحاظ نقدهای دریافتی نیز این بازی نتیجه بسیار خوبی را بر جای گذاشت. «سایمون پارکین» در نقد خود می‌نویسد “این عنوان بسیار تازه و سبک است. حتی برای کسانی که هیچ گاه تجربه بازی‌های 16 بیتی را نداشته‌اند. این عنوان توانست پوزه ناشرانی که فکر می‌کنند بازی هر چه پر سر و صداتر و خشن‌تر باشد و از تکنولوژی‌های به روز بیشتری استفاده کند، بهتر است را به خاک مالید. مانند این است که بگوییم در بازی‌های نسل قبل گنجی نهفته است و این عنوان توانست با کند و کاو به آن دست یابد.”

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.