Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آیا کوجیما تاریخ عرضه‌ی متال گیر ۵ را لو داده است؟

0

«متال‌گیر سالید 5: درد فانتوم» در مراسم The Game Awards نمایش قابل قبولی داشت. اما به نظر می‌رسد که مثل همیشه، کوجیما برای آن دسته از طرفداران ریزبین بازی چیزی مخفی کرده است. این بار کوجیما فقط برای نشان دادن متال‌گیر آنلاین نیامده بود.

طرفداران متال‌گیر که در حال تماشای مراسم بودند، متوجه نوشته‌ای بر روی لباس کوجیما شدند. بر اساس اطلاعات Reddit این نوشته “tjugoandra den sjätte” به زبان سوئدی روی پیراهن کوجی بوده که این طور ترجمه می‌شود: “بیست و دوی شش”.

سوئدی‌ها معمولا تاریخ را این‌طور می‌نویسند. بنابراین طرفداران حدس می‌زنند که این نوشته در واقع به تاریخ انتشار بازی کوجیما اشاره دارد. یعنی این‌که “Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain” در تاریخ 22 ژوئن سال آینده‌ی میلادی عرضه می‌شود. یعنی 1 تیرماه 1394 شمسی!

اگرچه این گمانه زنی کمی بی پایه و اساس به نظر می‌رسد اما با اتفاقات گذشته هماهنگی عجیبی دارد. طرفداران حتما به یاد دارند که این بازی ابتدا نه توسط شخص کوجیما، بلکه به طور کاملا ناشناس با نامی مستعاد معرفی شد و سازنده‌ی آن یک استودیوی تازه‌کار و وناشناخته‌ی “سوئدی” بود. همچنین در دموی قابل بازی P.T. که بعدا مشخص شد «سایلنت هیل» ساخته‌ی آقای خاص است، چیزهای زیادی به زبان سوئدی یافت می‌شود!

از طرف دیگر، تاریخ اعلام شده، روز دوشنبه است که برای انتشار یک بازی غیرمعمول تلقی می‌شود. در واقع متال‌گیر یکی از آن بازی‌های بزرگ است که بعید است یک عرضه‌ی هماهنگ جهانی در روز سه شنبه نداشته باشد.

آن‌چه به طور رسمی در مورد تاریخ انتشار این بازی توسط کونامی اعلام شده، عرضه‌ی آن در سال 2015 برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان است.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.