Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

The Crew در هفته اول فروش در بریتانیا در رتبه ششم قرار گرفت

0

جدیدترین عنوان شرکت یوبی‌سافت در سبک رانندگی یعنی عنوان The Crew در هفته اول فروش خود در بریتانیا در جایگاه ششم قرار گرفت.

این بازی آنلاین با وجود اینکه بزرگترین انتشار هفته اخیر را به خود اختصاص داد، اما در جدول فروش به جایگاهی بهتر از رتبه ششم دست پیدا نکرد. بازی «فیفا 15» هم پس از چند هفته دوباره به صدر جدول فروش بازگشت.

طبق آمار، 59 درصد فروش The Crew مربوط به نسخه پلی‌استیشن 4، 33 درصد مربوط به نسخه ایکس باکس وان، 8 درصد مربوط به نسخه ایکس‌باکس360 و تنها یک درصد مربوط به نسخه رایانه‌های شخصی است. این آمار مربوط به فروش نسخه‌های فیزیکی بازی است و فروش دیجیتالی این عنوان در این آمار گنجانده نشده است.

به غیر از The Crew، تنها عنوانی که به‌تازگی عرضه شد، بازسازی عنوان Kingdom Hearts 2.5 بود که به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن3 عرضه شد و در هفته اول فروش خود در بریتانیا در جایگاه سی و یک‌ام جدول قرار گرفت.

در ادامه ده بازی پرفروش این هفته در بریتانیا را مشاهده می‌کنید.

1) FIFA 15

2) Call of Duty: Advanced Warfare

3) Grand Theft Auto V

4) Far Cry 4

5) Lego Batman 3: Beyond Gotham

6) The Crew

7) Assassin’s Creed: Unity

8) Minecraft: XBOX Edition

9) Minecraft: Playstation Edition

10) Driveclub

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.