Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«یاکوزا ۵» سال ۲۰۱۵ در کشورهای غربی منتشر می‌شود

1

«سگا» از انتشار عنوان یاکوزا 5 در سال 2015 برای پلی‌استیشن 3 و4 در آمریکا و اروپا خبر داد. این عنوان جنایی – ماجراجویی جذاب ژاپنی، سال 2012 در ژاپن انتشار یافت.

«یاکوزا 4» و «یاکوزا: روح‌های مرده» یکشنبه همین هفته ساعت 12 و 1 دقیقه بامداد بر روی دستگاه پلی استیشن 3 منتشر می‌شوند. زیرا پیش از این، دو عنوان یاد شده بر روی دیسک منتشر شده بودند.

داستان یاکوزا 5 پس از داستان یاکوزا 4 اتفاق می‌افتد و داستان «کازوما کیریو» و بقیه پروتاگونیست‌های بازی را ادامه می‌دهد. این بازی در 5 شهر مهم ژاپن اتفاق می‌افتد و شامل مینی گیم‌های متنوع و در نوع خود جالبی می‌شوند. همچنین توسط ماموریت‌های فرعی، داستان بقیه‌ی پروتاگونیست‌های بازی روایت می‌شوند.

«باس جان چنگ»، مدیر عامل سگا در آمریکا گفت: “دنیای مجموعه یاکوزا برای بسیاری از غربی‌ها و شرقی‌ها آشناست و با آن خو گرفته‌اند. ما می‌دانیم که تمام هواداران این سری منتظر انتشار یاکوزا 5 هستند و ما امروز، اعلام می‌کنیم که این عنوان در اروپا و آمریکا نیز منتشر می‌شود.”

گرچه به تازگی اخبار جدیدی پیرامون یاکوزا 5 منتشر نشده است، اما یاکوزا 0 در حال تولید و آماده سازی برای دو کنسول پلی استیشن 3 و 4 هستند.

eurogamer.net

1 نظر
  1. Amir.H.W می‌گوید

    عالیه … خیلی خوبه که سونی هنوز نسل قبلشو فراموش نکرده!

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.