Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

امکان ثبت نام برای تجربه بتای عنوان Planet Side 2 مهیا شد

2

از هم اکنون می‌توانید برای تجربه‌ی عنوان Planet Side 2 (نسخه‌ی آزمایشی) ثبت نام کنید.

این‌طور که به نظر می‌رسد، بالاخره می‌توانیم عنوان Planet Side 2 را که پیش از این برای استیم منتشر شده بود، بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 تجربه کنیم. بخش سرگرمی‌های آنلاین سونی طی تیزری از این اتفاق رونمایی کردند.

ثبت نام برای بتای این عنوان به راحتی آب خوردن است. تنها کاری که لازم است انجام دهید، باید به پورتال مخصوص این بازی سر بزنید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. گر چه این نوع ثبت نام کمی عجیب به نظر میرسد زیرا برای ثبت نام، آی دی PSN شما خواسته نمی‌شود.

این عنوان شوتر MMO که برای اولین بار سال 2012 برای کامپیوترهای شخصی انتشار یافت، تا آخر امسال برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. خبر انتشار این عنوان برای پلی استیشن 4، در ژوئن 2013 منتشر شد اما تا سال 2014 تاخیر خورد.

VG247

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    سلام من وقتی وارد بازی میشم ارور میده LaunchPad was unable to connect. Please check the network connection or try again later. If the problem persists, please visit https://help.daybreakgames.com نمیدونم باید چه کار کنم

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      سلام
      باید از نرم‌افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید چون آی‌پی‌های داخل ایران مسدود هستند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.