Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

RocketWerkz نام استودیوی جدید سازندگان Day Z است

0

دین هال، سازنده‌ی عنوان موفق Day Z، از استودیوی جدید خود رونمایی کرد. این استودیوی نو پا که Rocket Werkz نام دارد در نیوزیلند تاسیس شده است.

آقای هال از این استودیو طی توئیت‌های خود در توئیتر رونمایی کرد و این طور که معلوم است به دنبال جذب نیروی کاری برای موقعیت‌های گوناگون در این استودیو است.

“ما به دنبال برنامه‌نویس، هنرمند و دیگر شغل‌های مرتبط با استودیوی خود، یعنی RocketWerkz هستیم. برای امتحان شانس خود به yolo@rocketwerkz.com ایمیل بزنید.”

  • دین هال_ دسامبر 2014

هال پیش از این نیز اعلام کرده بود که قصد خروج از استودیوی Bohemia Interactive که بیشتر تحت نظارت کشور چک بود را دارد و می‌خواهد که بازار فروش خود را به کشورش بازگرداند. به همین دلیل توسعه‌ی عنوان Day Z را به دست استودیوی Amrma سپرد.

وی ادامه داد که در حال حاضر3 ایده‌‌ی جذاب برای ساخت بازی‌های مختلف در ذهن دارد و 2 ایده مهم دیگر که استودیو در حال حاضر مشغول کار کردن بر روی آن‌هاست.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.