Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم‌برداری سریال «تایتان‌ها» سال آینده انجام می‌شود

0

به تازگی شرکت دی‌سی با توجه به موفقیت‌هایی که در زمینه سریال‌های تلویزیونی کسب کرده است تایید کرده که سریالی بر مبنای کمیک “تایتان‌های جوان‌” قرار است با نام “تایتان‌ها‌” در سال آینده فیلم‌برداری شود.

این خبر که توسط “جف جانز” مدیر بخش خلاقیت‌های کمپانی DC بیان شده است بسیار توجه طرفداران این سری کمیک را جلب کرده. همینطور نیز توضیحاتی در رابطه با بخش داستانی آن داده شده است که طرفداران “دیک گریسون” را بسیار خوشحال می‌کند. البته در گذشته نیز تایید شده بود این شخصیت در این سریال حضور خواهد داشت، اما اشاره‌ای به نقش محوری و کلیدی او و همینطور هویت ابرقهرمانی او نشده بود و حال خبر داده شده که وی قرار است لباس “نایت وینگ” را بپوشد و با توجه به وقایع ابتدای سریال او به تازگی از زیر سایه‌ی استاد خود یعنی “بتمن” بیرون آمده است و قصدش ایجاد گروهی با حضور ابرقهرمانان جوان و رهبری او باشد. از اعضای این گروه می‌توان به: “ریون” ، “استار فایر” ، “سایبورگ” و “سوپربوی” اشاره کرد.

این سریال قرار است در سال 2015 میلادی و توسط شبکه TNT پخش شود.

comicbook.com

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.