Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

The Game Awards 2014 هفتاد و پنج درصد بیشتر از VGX 2013 بیننده داشته است

0

مراسم The Game Awards 2014 هم با تمام خوبی و بدی‌های‌اش به اتمام رسید. مراسمی که توسط «جف کیلی»(Geoff Keighley) شکل گرفت و تبلیغات کمی داشت؛ اما در انتها با وجود کاستی‌های‌اش مراسم راضی‌کننده و خوبی بود. حال طبق آماری که سایت پالیگان ارائه داده می‌توان فهمید که مراسم امسال واقعا از مراسم پارسال بهتر بوده است.

طبق آمار سایت پالیگان، مراسم امسال 1.93 میلیون بازدیدکننده داشته که این آمار نسبت به آمار مراسم VGX که سال پیش برگزار شد، هفتاد و پنج درصد پیشرفت داشته است. طبق آمار، هر بیننده به طور میانگین 28 دقیقه از این مراسم سه ساعته را مشاهده کرده که آمار خیلی خوبی محسوب می‌شود. همچنین 350 هزار نظر درباره مراسم در سایت‌های Twitch، YouTube و MLGTV گذاشته شده است.

کیلی پس از اطلاع یافتن از این آمار گفت که از این نتیجه متعجب و گیج بوده؛ چرا که نه بودجه‌ی عظیمی در اختیارشان بوده و نه خبری از تبلیغات تلویزیونی بوده است.

کیلی گفت:

“من می‌خواستم که منابع پشتیبانی زیاد، یک تیم تبلیغات، یک تیم رسانه دیجیتال و یک تیم روابط عمومی داشته باشم. اما همه‌ی چیزی که داشتیم، حمایت ناشران بازی و طرفداران برای انتشار خبرها بر روی رسانه‌های اجتماعی بود.”

او در ادامه عنوان کرد که از نمایش بسیار خوشحال بود؛ اما اگر قرار باشد دوباره مراسم را اجرا کند، شاید جوایز و رونمایی‌های بیشتری قرار دهد و البته زمان مراسم را به دو ساعت کاهش دهد.

جالب است بدانید که این مراسم در عرض سه ماه برنامه‌ریزی شده و برای «جف کیلی» که از جیب خودش برای مراسم خرج کرده هیچ سودی نداشته است.

او گفت:

“مراسم امسال درباره کسب‌کردن احترام بود و اثبات اینکه این نوع پخش به صورت «منبع آزاد» می‌تواند کار کند.”

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.