Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آپدیت جدید PES 2015 فردا منتشر می‌شود

0

فردا، 25 آذر شرکت کونامی افزونه‌ی جدیدی برای عنوان PES 2015 منتشر می‌کند.

این به‌روزرسانی 4 تیم جدید، 73 چهره جدید و به روز شده از بازیکنان و 4 استادیوم جدید به بازی اضافه می‌کند. همچنین بخش myClub بازی نیز دچار تغییراتی خواهد شد.

چهار تیم جدید عبارت‌اند از: اف سی بازل سوئیس، ان کی ماریبور، بشیکتاش و بیت بوریسوف.
این چهارتیم توسط بازی به اصطلاح لایسنس ( پرداخت مبلغی به خاطر استفاده از نام باشگاه ) شده‌اند .

از جمله بازیکنانی که چهره‌هایشان در این به‌روزرسانی تغییر کرده است می‌توان به افرادی همچون: خوزه کایخون، آرون رمزی، کریم بالعربی، لوک شاو و روبن نیواس اشاره کرد. در ادامه کونامی به طرفداران قول چهره‌های جدید و به روز شده‌ی بیشتری را تا سال بعد داد.

استادیوم‌های جدید بازی عبارت‌اند از: Estádio do Morumbi, Saitama Stadium, El Monumental و Estádio Mineirão . البته این استادیوم‌های جدید تنها برای کنسول‌های ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس هستند.

بخش MyClub شما بعد از دریافت این آپدیت شامل رویدادهای مسابقه‌ای، که تنها برای مدت محدودی در دسترس هستند می‌شود. این رویدادها توسط سیستم پیدا کردن بازیکنانی که تقریبا در یک سطح هستند صورت می‌گیرد و بازیکنی که بتواند این رویداد را ببرد، جایزه خواهد گرفت. این بخش در قسمت آفلاین بازی نیز وجود دارد و شما می‌توانید این کار را با کامپیوتر هم انجام دهید.

علاوه بر موارد ذکرشده، 10 کفش جدید و 2 توپ جدید نیز به بازی اضافه شده‌اند.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.