Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آن‌چه منتقدان در مورد The Crew می‌گویند!

0

بازی رانندگی چند نفره‌ی کلان یوبی‌سافت، “The Crew” اکنون دو هفته است که به بازار آمده و منتقدین نظرات خود در مورد آن را در نقدهای خود منتشر کرده و با نمرات خود بازتاب داده‌اند. این بازی که انتظار می‌رفت بتواند نمرات بسیار بهتری کسب کند، در حال حاضر در سایت متاکریتیک، میانگین نمرات 70 از 100 را در اختیار دارد. منتقدین وبسایت‌ها و نشریات مختلف‌ برای انتشار نقدهای خود در مورد این بازی بزرگ و وقت‌گیر، مجبور شدند مدت زیادی به تجربه‌ی آن بنشینند و بسیاری از نقدهای بازی در همین هفته منتشر شدند. در ادامه، برخی از مهم‌ترین نقدها به بازی را مرور می‌کنیم:

گیم‌اسپات — 5 از 10

“وقتی The Crew شما را به مسابقه دادن با هوش مصنوعی خوب و در محیط زیبا و متفاوت خود وا می‌دارد، احساس می‌کنید که مشغول انجام یک بازی خوب هستید. وقتی برای پیدا کردن افراد آنلاین دیگر برای مسابقه دادن به مشکل می‌خورید، گرافیک تاریخ گذشته اذیتتان می‌کند و از هوش مصنوعی و مشکلات گاهگاهی فیزیک بازی ناراضی هستید، متوجه می‌شوید: The Crew روی هم رفته آن‌قدرها هم خوب نیست. وقتی به دلیل مشکل پیش آمده در سرورهای بازی نمی‌توانید آن را بازی کنید، یک بازی دیگر پیدا می‌کنید و The Crew را به گوشه‌ای می‌سپارید تا گرد و خاک بخورد.”

یوروگیمر — 8 از 10

“شکی نیست که بخش بزرگی از جذبه‌ی The Crew ناشی از نوستالژی سفرهای جاده‌ای در امریکا است، خواه آن را تجربه کرده باشید خواه فقط به آن اندیشیده باشید. هیچ بازی دیگری نتوانسته یا نخواسته که یک چنین مقوله‌ی فرهنگی را با چنین اشتیاقی به کار بگیرد. این بازی نیازمند صبر و حوصله است و گاهی شما را مجبور به این کار می‌کند، اما مانند همه‌ی سفرهای جاده‌ای دیگر، در مورد سفر است، نه مقصد.”

پی‌سی گیمر — 7 از 10

“همیشه با علاقه نگاه کردن به یک بازی که بیش از حد سعی می‌کند، آسان‌تر است تا این‌که آن را با تمرکز برای تست بازی کنید. The Crew می‌تواند طاقت‌فرسا و به شدت آزاردهنده باشد، اما پتانسیل تبدیل تجربه‌ی خودتان به چیزی لذت بخش آن را از متوسط بودن نجات می‌دهد.”

2747680-thecrew_review_screenshot_yosemitepark_1416856732

پلی‌گان — 4.5 از 10

“موفقیت‌های بزرگ The Crew زیر خروارها خسته‌کنندگی مدفون شده است. نمی‌دانم کدام‌یک غیرقابل درک‌تر است: این‌که چگونه همه‌ی این نواقص به The Crew راه یافته‌اند یا این‌که چطور این نواقص توانسته‌اند یکی از جسورانه‌ترین، بزرگ‌ترین و استادانه‌ترین دنیاهای بازی که من افتخار تجربه‌شان را داشته‌ام شکست دهند؟ من هرگز یک بازی به این قدرت ندیده بودم که در خیلی از جوانب اساسی لنگ بزند. نتیجه می‌تواند یکی از خسته‌کننده‌ترین بازی‌هایی باشد که تا کنون بازی کرده‌ام، نه به این خاطر که بازی در عمل چیز درست حسابی نباشد، بلکه به این خاطر که همه‌ی چیزهای خوب آن دفن شده‌اند.”

جوی‌استیک — 3 از 5

“بزرگترین معضل The Crew این است که در حالی که از نظر فنی همه‌ی مواردی را که یک بازی اوپن ورد نیاز دارد رعایت می‌کند، از نبود یک هویت چسباننده رنج می‌برد. این بازی انگار که یک  مجموعه از ایده‌های جذاب است که از بازی‌های دیگر آمده‌اند اما به هیچ وجه به طرز معناداری کنار هم قرار نمی‌گیرند.”

مترو — 6 از 10

“The Crew یک آش شله قلمکار عجیب از ایده‌ها است، که نیمی از آن‌ها عمل می‌کنند و نیم دیگر به طرز عجیبی سعی دارند آن‌ها را نابود سازند. بسیار شبیه به Destiny ما انتظار داریم که The Crew در میان بازی‌کنندگان با استقبال متفاوتی روبرو شود، چون حتا وقتی هیچ کاری هم نمی‌کنید، رانندگی در کنار دوستتان در جاده‌های امریکا به خودی خود لذت بخش است. فقط از این ناراحتیم که این بازی نتوانست کاری بیشتر از این انجام دهد.”

گیم‌اینفورمر — 7 از 10

“تا آن‌جا که سفرهای جاده‌ای دخیل هستند، The Crew یک بازی متوسط است. لحظات جالبی در بازی وجود دارند، اما شما ممکن است از این که آمریکا یک جای به شدت خالی است شگفت‌زده شوید!”

GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.