Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی «فرزندان شورش» سال آینده برای موبایل عرضه می‌شود

0

مدت هاست بحث در مورد یک بازی از سریال «فرزندان شورش» بر سر زبان‌ها است. پیشنهاد یک بازی کنسولی به شرکت‌هایی همچون راکستار داده شد، اما سر انجام در سال ۲۰۱۲ فراموش شد.

امسال، خالق این سریال، «کرت ساتر»، دوباره به حرف آمد و گفت که حتما یک بازی اقتباسی از این سریال وجود خواهد داشت. این بازی اقتباسی که ساتر از آن سخن گفته است، باید همانی باشد که بازی ساز کانادایی، Orpheus Interactive تحت عنوان «فرزندان شورش: کارآموز» از آن یاد کرده است.

پیش از این از کارهای این بازی‌ساز نشنیده‌ایم و به نظر می‌رسد که فرزندان شورش اولین پروژه‌ی بزرگش باشد. طی یک گذار سریع بر روی پروفایل کارکنان این شرکت در لینکدین، می‌توان به روابط دست اول رسید، اگرچه یکی از برنامه‌نویس‌های اصلی پیشتر در «فرانتیر دولوپمنتس» و «بایوور» فعالیت داشته و مسئول فنی نیز سابقه‌ی فعالیت در EA را دارد.

بر اساس گفته‌ی گیم اینفورمر، Orpheus در ساخت بازی با سیلوربک گیمز مشارکت می‌کند. این تیم عمدتا در بازی‌های اشاره-و-کلیک فعالیت دارد و به طور نزدیک با ساتر بر روی پروژه همکاری می‌کند.

 وبسایت رسمی این بازی می‌گوید که این پروژه در سال ۲۰۱۵ بر روی دستگاه‌های تلفن همراه در درسترس خواهد بود. این بازی به صورت قسمت قسمت منتشر می‌شود و داستان آن در مورد یکی از شاخه‌های ناشناخته‌ی کلوپ موتورسواری فرزندان شورش به همراه مکان‌ها و شخصیت‌های جدید است.

مشخص نیست که آیا تعاریف پیشین ساتر از بازی که به یک بازی اول شخص ماجراجویانه‌ی اکشن، با گرافیک اچ‌دی که تجربه‌ی بازی را متحول می‌کند، اشاره داشت، همچنان صادق باشد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.