Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Brothers in Arms 3 با حالت آفلاین برای اندروید و iOS عرضه شد

0

شرکت گیم‌لافت نسخه جدید عنوان بسیار محبوب (‌والبته خوب) خود،‌ یعنی Brothers in Arms 3 را برای موبایل‌های هوشمند منتشر کرد. این سری از محبوب ترین بازی‌های سبک خود است  و از نظر فروش و نظر منتقدان، یکه‌تاز به شمار می‌رود.

در این نسخه شما نقش سرباز رایت را بازی می‌کنید که توسط گروهش همراهی می‌شود و باید برای بقا از نبرد نورماندی تلاش کند. هر کدام از سرباز‌های گروه شما ویژگی خاصی دارند. کوکتل مولوتوف،‌ خمپاره،‌ نیروی هوایی تنها بخشی از این قابلیت‌ها است. با پیشروی در مراحل بازی و به دست آوردن تجربه می‌توانید سربازان خود را ارتقا داده و مهارت‌های آن‌ها را پیشرفت و یا مهارت‌های جدیدی به آنان بیاموزید.

گرافیک بازی نیز در سطح عالی قرار دارد. مدل سازی‌های سه بعدی،‌ تکسچرها و سایه‌ها در حد اعلا قرار دارند و نسبت به نسخه‌های قبل پیشرفت به سزایی داشته است. تغییرات داینامیک آب و هوا و دوربین بسیار جالب برای کشتن افراد دست در دست یکدیگر داده‌اند تا این بازی به یکی از واقع‌ گرایانه‌ترین عناوین موجود در موبایل‌ها تبدیل شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.