Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

New Super Mario Bros. Wii موفق به فروش ده میلیون نسخه در امریکای شمالی شده است

0

شاید وی‌یو کوچک‌تر از آن باشد که بتواند ده میلیون نسخه از یک بازی انحصاری‌اش را درآمار فروش خود ثبت کرده باشد اما برادر بزرگترش هم‌چنان به فروش‌های میلیونی و شکستن رکوردها ادامه می‌دهد.

بنا بر اعلام شعبه‌ی امریکای نینتندو New Super Mario Bros. Wii توانسته به فروش بالغ بر 10 میلیون نسخه آن هم تنها در امریکای شمالی دست پیدا کند.

با این حال که این رقم نسبت به عناوین دیگر چندان زیاد نیست اما برای یک انحصاری در یک منطقه‌ی خاص موفقیت بزرگی به شمار می‌آید.

بازی ژوئن 2009 منتشر شد و توانست تا ژانویه‌ی 2010 به فروش 10 میلیون نسخه‌ای در جهان دست پیدا کند که در آن زمان موفق به کسب لقب سریع‌ترین فروش یک بازی انحصاری در این مدت زمان کوتاه شد. آخرین اطلاعات ما از فروش جهانی بازی به نیمه‌ی اول 2014 بازمی‌گردد که نینتندو اعلام کرد بازی توانسته 28 میلیون نسخه در جهان به فروش برساند که آن را در رده‌ی چهارم لیست پرفروش‌ترین بازی‌های Wii دوران قرار داد.

New Super Mario Bros. U بر اساس آخرین اطلاعات توانسته 4 میلیون نسخه فروش را با خود به همراه داشته باشد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.