Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Halo 3: ODST به‌عنوان محتوای دانلودی به Halo: The Master Chief Collection اضافه می‌شود

0

مایکروسافت تایید کرد که قرار است به زودی Halo 3: ODST را به کالکشن انحصاری ایکس باکس وان، Halo: The Master Chief Collection اضافه کند.

ODST که سال 2009 توسط بانجی منتشر شد، قرار بود روایتی از فاصله‌ی داستانی میان دو نسخه‌ی «هیلو 3» و Reach باشد. حالا مایکروسافت می‌گوید که بازی قرار است به‌عنوان یک محتوای دانلودی در تاریخی نامشخص از سال 2015 به Halo: The Master Chief Collection اضافه شود.

این DLC برای هر کسی که بازی را از یازدهم تا نوزدهم نوامبر روی اکانت خود بازی کرده رایگان خواهد بود که به‌عنوان معذرت‌خواهی از طرفداران بابت تاخیر طولانی بازی است. رئیس استودیوی 343 “بانی راس” در Xbox Wire نوشته که آن‌ها هنوز هیچ برنامه‌ای برای انتشار ماد Firefight بازی همراه با آن ندارند.

343 هم‌چنین بازسازی مپ Relic از بخش چندنفره‌‎ی «هیلو 2» را در کیفیت 1080p و 60 فریم در ثانیه را عهده دارد است که یک مپ رایگان خواهد بود که به قول خود راس یک نسخه‌ی ری‌مستر کامل از آن خواهد بود.

هم‌چنین برای کسانی که The Master Chief Collection را در تاریخ یازدهم تا نوزدهم نوامبر بازی کرده‌اند از گلد رایگان در شبکه‌ی لایو بهره‌مند خواهند شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.