Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

زامبی های روباتیک به Call of Duty: Advanced Warfare می آیند

0

در حال حاضر بیشتر از یک ماه است که از انتشار جدیدترین عنوان از سری «ندای وظیفه» با عنوان «جنگاوری پیشرفته» می‌گذرد و در این مدت، بازی توانسته فروش خوبی داشته باشد. یکی از ویژگی‌هایی که این بازی را از عناوین قبلی مجموعه متمایز می‌کند، انتقال دادن زمان وقوع بازی به آینده دور است، آینده‌ای که غرق در تکنولوژی است و این تکنولوژی را در جنگ‌ها و ابزار جنگی هم می‌توان دید.

به تازگی خبری هیجان‌انگیز درباره بازی منتشر شده است؛ خبری که حاکی از انتقال این تکنولوژی به یکی از بخش‌های جذاب بازی یعنی بخش زامبی است. اما بخش مهم قضیه این است که زامبی‌ها صاحب تکنولوژی می‌شوند!

به زودی بازی‌کنندگان می‌توانند محتوای قابل دانلودی را برای بازی دریافت کنند که زامبی‌ها و بخش مختص به آن‌ها را به بازی اضافه می‌کند. اما زامبی‌های این نسخه با زامبی‌های عناوین قبلی مجموعه تفاوت عمده‌ای دارند. حالا زامبی‌ها هم مثل شما به لباس اگزو(EXO Suit) مجهز هستند و اکنون بسیار خطرناک تر از قبل به نظر می‌رسند.

در ضمن در این محتوا می‌توانید هنرنمایی دو تن از بازیگران هالیوودی یعنی «بیل پکستون»(Bill Paxton) و «جان مالکوویچ»(John Malkovich) را مشاهده کنید.

codzombies.0

The Verge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.