Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

‫ارسال هزاران نسخه فیلم مصاحبه با استفاده از بالن به آسمان کره شمالی!‬

0

به نظر می‌رسد ماجرای اکران فیلم جنجال‌برانگیز مصاحبه “Interview” جدا از مشکلات و دردسرهای به وجود آمده برای شرکت سونی پیکچرز، در حال وارد شدن به بازی سیاسی است.

ماجرای هک شدن سرورهای کمپانی سونی پیکچرز و پس از آن تقاضای هکرها مبنی بر عدم اکران فیلم مصاحبه را که به خاطر دارید؛ پس از فشارهای فراوان از سوی دولت‌مردان آمریکایی بر سونی پیکچرز، شاهد اکران این فیلم در روز کریسمس در بعضی سینماهای ایالات‌متحده و برخی سرویس‌های آنلاین بودیم. البته طولی نکشید که نسخه‌های غیرقانونی این فیلم فضای مجازی را اشباع کرد.

از آنجا که در کره شمالی استفاده از بسیاری فناوری‌ها از جمله اینترنت حرام اعلام شده، انتظار دست‌به‌دست گشتن فیلم مصاحبه که با محوریت قتل رئیس‌جمهور این کشور ساخته شده، دور از ذهن است. اما به تازگی یکی از فعالان سیاسی به نام Park Sang که در خارج از این کشور زندگی می‌کند، قصد دارد از طریق بالن حدود ۱۰۰۰۰۰ نسخه از این فیلم را در قالب  DVD و USB درایو به دست مردم مرزنشین کره شمالی برساند؛ البته اگر مردم این کشور دستگاهی برای تماشای فیلم مصاحبه در اختیار داشته باشند.

پارک سانگ قول داده از هیچ فعالیتی جهت آگاه‌سازی مردم کشورش دریغ نکند، اما از آنجایی که ممکن است این اقدام وی باعث تشویش اذهان عمومی و در ادامه به وجود آمدن فتنه‌های رنگی شود، بسیار دور از ذهن است که رژیم این کشور اجازه به پرواز درآمدن این بالن‌ها بر فراز شهرهای مرزی کره شمالی را بدهند.

نقد این فیلم جنجالی را می‌توانید در گیم‌نیوز بخوانید.

فارنت

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.