Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۱۰ درصد تخفیف و ۵ روز پی‌اس پلاس اضافه راه عذرخواهی سونی به خاطر از کار افتادن پی‌اس‌ان

0

«اریک لمپل» نایب رییس بخش شبکه‌ی سرگرمی‌های سونی، امروز در پستی در بلاگ پلی‌استیشن اعلام کرد که این شرکت، در حالی که بابت مشکلات چند روز اخیر شبکه‌ی پلی‌استیشن به خاطر هک شدن و در دسترس نبودن این شبکه برای ساعاتی طولانی از کاربران عذرخواهی می‌کند، برای دلجویی از آنان نیز مواردی را در نظر گرفته است.

سونی برای همه‌ی کاربران سرویس پولی شبکه‌ی پلی‌استیشن، پی‌اس پلاس که در تعطیلات کریسمس قادر به استفاده از حساب کاربری خود نبوده‌اند، پنج روز اضافه در نظر گرفته است. همچنین یک فرصت استفاده از تخفیف 10 درصدی برای همه‌ی کاربران شبکه‌ی پلی‌استیشن فراهم شده است. این تخفیف قابل استفاده برای همه‌ی محتوای این سرویس می‌شود و کاربران می‌توانند از آن برای خرید بازی، افزونه، فیلم و سریال استفاده کنند.

شبکه‌ی پلی‌استیشن، در روز کریسمس با حمله‌ی هکرها از کار افتاد و کاربران این شبکه برای چند روز قادر به استفاده از این سرویس نبودند. سونی 29 دسامبر سرویس خود را دوباره به کار انداخت اما مشکلات ارتباط با شبکه برای بسیاری از کاربران همچنان برقرار بود. با توجه به گزارشات به دست آمده از مقامات مسئول، تعدادی از مسببین این خرابی که عضو گروه هکری بوده‌اند توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.