Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

وضعیت باکس آفیس بریتانیا در سال ۲۰۱۴

0

فروش باکس آفیس بریتانیا در سال 2014 با افتی 3 درصدی از 1.75 به 1.13 میلیارد دلار رسید، این مقدار نشان می‌دهد که باکس آفیس بریتانیا در سال 2014، 6 درصد از باکس آفیس جهانی را تشکیل می‌دهد.

فیلم‌ برادران وارنر جایگاه اول را ازآن خود کرده‌، “فیلم لگو” با فروش 52.9 میلیون دلاری در جایگاه اول قرار دارد و توسط “هابیت: جنگ پنج سپاه” با فروش 51.6 میلیون دلاری دنبال می‌شود.

اینترتیمنت با فیلم کمدی “The Inbetweeners” در جایگاه سوم قرار دارد با فروش 51.4 میلیون دلاری. در جایگاه چهارم با فروش 50.3 میلیون دلاری، فیلم “سقوط سیاره‌ی میمون‌ها” قرار دارد. در جایگاه پنجم هم “بازی‌های مرگبار: مرغ مقلد- قسمت اول” با فروش 46.3 میلیون دلاری قرار دارد.

غیر از “The Inbetweeners“، تنها فیلم بریتانیایی در 20 فیلم برتر، “پدینگتون” با فروش 43 میلیون دلاری است.

فاکس 21.4 درصد، برادران وارنر 15 درصد، یونیورسال 11.4 درصد، دیزنی 9.3 درصد، ای‌وان فیلم 8 درصد و استودیو‌کانال با 6.8 درصد، پردرآمدترین استودیو‌ها هستند.

variety

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.