Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شروع قدرتمند «اسنایپر آمریکایی» در ایتالیا

0

در اولین اکران بین‌المللی‌اش، “اسناپر آمریکایی” در ایتالیا در روز سال نو اکران شد و توانست در 425 سینما 1.6 میلیون دلار فروش کند، بهترین در بین تمام آثار ایستوود.

برادران وارنر گفته‌اند که این شروع فیلم ایستوود با یک فیلم کمدی دیگر در صدر قرار دارد و بقیه ی فیلم ها با اختلاف از آن‌ها عقب هستند. بهترین آغاز بین کار‌های ایستوود در ایتالیا تا قبل از این مربوط به “جی.ادگار” بود.

“اسناپر آمریکایی” با بازی بردلی کوپر، در آمریکا توانسته با اکرانی هشت روزه در چهار سینما 1.55 میلیون دلار بفروشد، یک رکورد برای فیلم های که در روز سال نو در کمتر از ده سینما اکران شده‌اند.

“اسناپر آمریکایی” در بریتانیا 16 ژانویه، فرانسه 18 فبریه، اسپانیا 20 فبریه، ژاپن 21 فبریه، استرالیا 22 فبریه و در آلمان در 26 فبریه اکران خواهد شد.

ایستوود فیلمش را با درجه‌ی R، از فیلمانه‌ای نوشته‌ی جیسون هال و براساس کتاب زندگینامه‌ی کریس کایل که درباره‌ی خدمتش در عراق است، ساخته.

variety

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.