Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اطلاعات جدیدی از آنچارتد ۴ به بیرون درز کرد

0

همان طور که می‌دانید کاور این ماه مجله‌ی گیم اینفورمر به نسخه‌ی چهارم سری بازی‌های آنچارتد تعلق دارد و از همین رو شاهد انتشار اطلاعت تکمیلی زیادی در مورد بازی هستیم.

پیش از همه اعلام شده که بخش چندنفره‌ی بازی در آنچارتد 4 بازگشته است.

داستان بازی سه سال پس از ماجراهای آنچارتد 3 روایت می‌شود. بازگشت سم برادر نیت دریک که تصور می‌شد مفقود شده است باعث می‌شود زندگی نیت و النا با یک تغییر اساسی همراه شود و قهرمانسرد داستان ما مجددا به ماجراجویی‌های پیدا کردن گنج رو می‌آورد.

سم توسط هوش مصنوعی بازی کنترل می‌شود و از این نظر شباهت بسیاری به الی در «آخرین ما» دارد. حرفه‌ای بودن نیت باعث می‌شود برادر بزرگترش که نسبت به او توانایی‌های کمتری دارد به او حسادت کند و یک نوع رقابت کذایی بین این دو شروع می‌شود و ناتی داگ هم روی این زمینه تاکید داشته که می‌خواسته روایت سفر این دو برادر را با این مسئله بیشتر پیوند دهد و به این بهانه داستان را بیشتر کش و قوس دهد.

سفر این دو برادر از منطقه‌ی لیبرتالیا در ماداگاسکار که سال‌ها پیش توسط دزدان دریایی بنا شده آغاز می‌شود و برخلاف نسخه‌ی سوم شاهد هستیم که بازی بیشتر در لوکیشن‌های سردسیر اتفاق می‌افتد و تا اقیانوس هند هم پیش می‌رود.

دریک در این نسخه تجهیزات بیشتری برای ماجراجویی‌هایش دارد که باعث می‌شود علاوه بر تنوع در استفاده از ابزار و سلاح‌ها راه‌های بیشتری برای کند و کاو محیط در اختیار بازیکن قرار بگیرد و تقریبا برای گذر از یک مسیر و رسیدن به نقطه‌ی نهایی بیش از پنج راه مختلف وجود دارد که هر کدام با سختی‌های خاص خود همراه است.

کار روی آنچارتد 4 از زمان اتمام ساخت نسخه‌ی سوم آغاز شد و هر چند که تا زمان اتمام ساخت محتوای Left Behind برای آخرین ما جزو برنامه‌های نخست کاری برای ناتی داگ نبود اما حالا تمام تمرکز این استودیو روی پروسه‌ی ساخت آنچارتد 4 است.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.