Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ پخش سریال «دردویل» توسط مارول و نتفلیکس مشخص شد

0

“دردویل” یا همان بی باک اولین سریال از کمیک های مارول است که مستقیما از روی یکی از شخصیت های این کمپانی ساخته شده است. حال مارول تاریخ پخش آن را از شبکه نتفلیکس مشخص کرده است.
تاریخ پخش این سریال مصادف است با 10 آپریل. همینطور ماورل قرار است بزودی اطلاعاتی از دیگر سریال های خود بدهد. این سریال ها هرکدام اقتباس شده از سه قهرمان دنیای کامیک با نام های ” جسیکا جونز ” ، ” لوک کیج ” و ” آیرون فیست ” می باشند که قرار است بعد از پخش هر چهار سریال این شخصیت ها با یکدیگر در قالب سریال ” محافظان ” با یکدیگر همکار شوند. همینطور انتظار می رود که این پس از پخش سریال ” محافظان ” شخصیت های این مجموعه وارد دنیای سینمایی مارول شده و بخشی از “انتقام جویان” شوند.

دردویل در آپریل سال 1964 توسط “استن لی” و “بیل اِوِرت” در اولین شماره‌ی اختصاصی این شخصیت خلق شد و روایت کننده‌ی داستان فردی به نام مت مورداک است که در کودکی و برای نجات جان فردی مسن با کامیون مواد شیمیایی تصادف کرده و بینایی خود را از دست داده است اما بقیه حس‌های او تقویت شده است و با استفاده از این هدیه ذاتی نقاب پارتیزانی به نام “دردویل” را می‌زند و در شب به نجات محرومان از دست مجرمان می‌رود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.