Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تیزر رسمی فیلم «مرد مورچه‌ای» منتشر شد

4

بالاخره مارول اولین تیزر فیلم جدیدش یعنی “مرد مورچه‌ای” با بازی پاول رود و مایکل داگلاس را منتشر کرد. حتی با دزدیده شدن فیلم نامه‌ی این فیلم سینمایی، نویسندگان بعضی از بخش‌های فیلم نامه‌ی اصلی را در فیلم نامه‌ی بازنویسی شده قرار داده‌اند که انتظار می‌رود فلش‌بک‌های این فیلم ارتباطی با سریال جدید مارول یعنی “مامور کارتر” داشته باشد. در ادامه می‌توانید اولین تیزر فیلم سینمایی “مرد مورچه‌ای” را تماشا و دانلود کنید.

داستان این فیلم سینمایی، زندگی دزدی حرفه‌ای به نام “اسکات لَنگ” را به تصویر می‌کشد که به او توسط “دکتر هنک پیم” فرصتی داده می‌شود تا کارهای گذشته‌ی خود را جبران کند و تبدیل به یک چهره‌ی محبوب و قهرمانی بزرگ شود. او با پوشیدن لباس “مرد مورچه‌ای” قدرتی باور نکردنی پیدا می‌کند. او قدرتمندتر از گذشته شده و می‌تواند اندازه‌ی یک مورچه تغییر اندازه بدهد و اگر داستان این فیلم ریشه‌های کمیک بوک این ابرقهرمان را رعایت کرده باشد باید انتظار این را داشته باشیم که در فیلم سینمایی اندازه‌ی یک آسمان خراش تغییر اندازه دهد! … بدون معطلی تریلر دو دقیقه‌ای فیلم “مرد مورچه‌ای” را تماشا کنید.

comicbook.com

4 نظر برای این مطلب
  1. امیرحسین والی می‌گوید

    برام خیلی سخته ایشونو مرد مورچه ای بدونم! چون هنوز در کف نقش مایک تو سریال دوستان هستم :))

    1. سجاد سعیدی می‌گوید

      همچین سخت هم نیستش :))

      1. امیرحسین والی می‌گوید

        :))) اعتراف کن شوهر فیبی بودن کجا … مرد مورچه ای بودن کجا :)))

        1. سجاد سعیدی می‌گوید

          قبول دارم :دی

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.