Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اطلاعات و تصاویر جدیدی از فیلم «مرد مورچه‌ای» منتشر شد

0

طی پوشش گسترده‌ی وبسایت EW از فیلم سینمایی “مرد مورچه‌ای”، این وبسایت اطلاعات و عکس های جدیدی از این فیلم سینمایی منتشر کرده است. همچنین یک سری مصاحبه و صحبت هایی نیز درباره‌‌ی جدایی “ادگار رایت” از این پروژه صورت گرفته است که جای خواندن دارد! مدیرعامل استدیوهای مارول آقای کوین فیج در رابطه با جدایی ادگار رایت از پروژه چنین اظهار نظر کرد:

“خب مشخصا یک سری اختلاف نظرات در رابطه با کارگردانی و برداشت فیلم نامه وجود داشت اما کارهای پروژه کاملا مشخص شده و اشکارا بود و کارها به خوبی پیش رفته بود. شاید همین که کارها دوستانه به پایان رسید خیلی بهتر بود!”

در این حال پال راد بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی که نقش اسکات لنگ، مرد مورچه ای قصه را بازی می‌کند و همچنین در بازنویسی فیلم نامه زیادی انجام داده است در رابطه با فیلم نامه ی بازنویسی شده صحبت های جالبی کرده است و به پایدار بودن فیلم نامه ی جدید به فیلم نامه ی قبلی اعتراف کرده است. او گفت:

“استخوان بندی فیلم نامه همچنان متعلق به جو کرنیش و ادگار رایت است. کمی ناراحت کننده است اما در حال حاضر بسیار هیجان زده هستم.”

کارگردان جدید این پروژه، آقای پیتون رید در رابطه با صحنه ی کاهش سایز و اندازه بسیار هیجان انگیز است و توضیح می دهد که از آخرین تکنولوژی، عکاسی با اندازه بزرگ و موشن کپچر استفاده کرده اند. او در این رابطه گفت:‌

“کاری که قرار است در رابطه با انقباض مرد مورچه ای انجام دهیم یک تجربه ی جدید و بسیار متفاوت است و از دیدن این بخش و صحنه ها شگفت زده خواهید شد!”

همچنین در این رابطه، یکی از تهیه کننده های این پروژه یعنی آقای برد ویندربام، نظر خود را دارد. او در رابطه با جلوه های ویژه گفت:

“دوربین ها و لنز های قدرتمند هستند که فضاهای کوچک را به دنیاهای باورنکردنی تبدیل می کنند. پس از فیلم برداری از این فضاها، با پاول موشن کپچر را آغاز می کنیم تا او را در این دنیای باورنکردنی قرار دهیم!”

در ادامه می توانید عکس های منتشر شده از این فیلم سینمایی را مشاهده کنید؛

“مرد مورچه ای”‌ داستان مردی به نام اسکات لنگ را به تصویر می‌کشد که در گذشته یک دزد تمام حرفه ای بوده و به کمک دکتر هنک پیم و با پوشیدن لباس مرد مورچه ای سعی دارد گذشته ی خود را پاک کند و یک چهره ی محبوب و قهرمانی دوست داشتنی بشود. قهرمانی که در لباسش قدرتی باور نکردنی پیدا می‌کند و می‌تواند به اندازه ی یک مورچه و اندازه ی یک آسمان خراش تغییر اندازه بدهد!

فیلم “مرد مورچه ای” در تاریخ 17 جولای سال جاری میلادی با نقش آفرینی پاول راد، مایکل داگلاس و پاتریک استوارت و با کارگردانی پیتون رید اکران خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.